Dag 2 Disney

Frankrijk, Précy-sur-Marne

Het was alweer vroeg dag van,orgel, want we wilde om half 9 in het park zijn.
Dit is niet helemaal gelukt, maar we waren wel op tijd voor Stitch, want die kwam niet om half 9 maar om half 10, hahah, en zelfs toen moesten we nog best lang wachten.
We hadden mazzel , want toen we net met de foto klaar waren, kwam er een parade, dus die meteen maar even meegepakt. We waren op weg naar Indiana Jones, dus na de parade maar meteen daarheen.
Voor Marc en Tess was dit de eerste keer, en dat ze eruit kwamen vonden ze het toch wel erg leuk!
Nou en dan waren we oprijd terug voor de foto’s met Baloo.
Klein stukkie lopen en dan weer wachten.

Hierna naar de haantjes mainsion gegaan, die zou veranderd zijn, maar eigenlijk konden we er niet iets aan zien wat veranderd was, en nog steeds vind ik het niet heen heel erg leuke attractie.
Hierna naar de hyper space mountain, ook deze was voor Tess en Marc voor het eerst. Tess vond het wel weer erg spannend, dus die ging huilend de achtbaan in, en kwam er lachend uit🤪.

Hierna begon de vermoeidheid parten te spelen.
We waren nog even naar een 4d film, van Mickey en de Philharmonie gegaan. Deze was erg leuk, alleen dat we eruit kwamen was Jamie zijn humeur erg gedaald, en waardoor dat kwam, kunnen we alleen maar naar gissen (honger?)

Dit was wel heel jammer, want hierna hebben we niet heel veel gezelligs meer gedaan.
We hebben nog even foto’s laten maken, met sparkels, en daarna zijn we via de townhal ( we moesten even een speciale kaart aanvragen voor ADHD-erg😉) via Disney Village naar de auto gelopen.
Het was een uur of half 6 dat we in de auto zaten.. nog even boodschappen doen en dan in het appartement, lekker chillen en eten.
Het werd een zak maaltijd met kebab en couscous, en een soort van loepiaatjes uit de oven.
Eigenlijk best heel lekker.
Onderwijl stond het basketball EK onder 18 aan.

Nu is het bijna half 10, en als de wedstrijd klaar is, gaan we lekker allemaal liggen en slapen.
Morgen ochtend geen wekker.