Dagje outlet

Frankrijk, Lacapelle-Cabanac

Na een koele nacht, met af en toe wat regendruppels, werd ik om half 7 wakker omdat ik naar de wc moest, ik heb het nog een half uurtje volgehouden om te blijven liggen, maar toen moest ik er echt uit.. het was en “koud”. Dus toen nog even terug in bed, maar ik had de rust niet dus ben er om half 8 uitgegaan om te sporten. Jamie had geen zin, dus ik heb even 3 kwartier lekker alleen gesport. En toen was het toch wel warm.
Daarna even gaan douchen, maar die was dan weer koud, wat een beetje jammer was.

Na het douchen, zijn we eigenlijk gelijk gaan rijden (even voor half 10), want het is wel een stukje rijden.

Helaas wordt Tess misselijk in de auto.. haar reisziek bandjes zijn een beetje stuk, en blijken niet meer helemaal lekker te werken, helaas. De eerste de beste groen kruis winkel opgezocht, en gekeken of ze daar van die bandjes hadden. Nou nee dus, wel een medicijn, dus dan dat maar proberen. Tess vond het heel smerig, en ging daar van al over haar nek.
Dan maar proberen zo rustig mogelijk de bochtige weggetjes te rijden, tot we een volgende pharmachemie winkel tegen kwamen. Deze zat bij een grote supermarkt waar we langs reden, dus maar weer stoppen.
Toen we in de winkel liepen te zoeken, werd Tess nog misselijker en is ze de winkel uitgerend, en heeft keurig in een prullenbak gespuugd….
Terug in de winkel bleken ze daar wel die bandjes te hebben, en eenmaal om, was alles als sneeuw voor de zon verdwenen, dus konden we weer door.

De outlet stelde helaas niet zo heel veel voor, we hadden er meer van verwacht, maar goed dat was zo.
Gelukkig was het nog steeds geen stralende dag, en hebben we op de terug weg ontzettend gelachen in de auto.

Op de terug weg ook nog even boodschappen gedaan voor het etende bij de Mac een avocado burger gegeten (deze stelde niet zo veel voor, de avocado was ver te zoeken) wat wel leuk was, is dat ze daar geen papieren frietbakjes meer hebben, maar hard plastic bakjes, deze hebben we stiekem maar meegenomen 😝😉en toen snel naar de camping zodat de kids nog even konden zwemmen.

Om 7 uur zaten we aan de quesedillas en waren de kids net op tijd klaar om naar de disco/chillavond in de grot te gaan, alleen moesten wij toen wel de afwas doen.

Dit hebben we even gedaan, en daarna zijn wij ook nog even naar beneden afgedaald om even in de grot te kijken, en aan het water.

Nu even lekker ontspannen en naar de krekeltjes luisteren. Ook is er weer een glimworm gesignaleerd, erg leuk.

Benieuwd hoe laat Tess terug is, en Jamie daarna.

Morgen weer lekker een ontspandag, dus de kids lekker uitslapen. En wij ook doen en laten wat we willen.