Corpus

Nederland, Haarlem

De dag vandaag begint vroeg, Jamie moet om 8.10 bij de huisarts zijn voor zijn wratten, maar dat was best even wennen, na een paar dagen niet voor half 10 uit bed te zijn.

Vanavond staat corpus op het programma, maar we hebben een autootje gehuurd voor vandaag, dus we maken daar dan ook maar gebruik van.

Na de dokter thuis even ontbijten, en toen op weg.
We zijn begonnen bij de outlet in Halfweg, waar is nog weer een leuke spijkerbroek heb gescoord, verder niet zo veel, maar het was wel leuk, er zitten alweer meer winkels als de eerste keer dat we daar waren.

Daarna zijn we naar Avonturia gereden, een grote dierenwinkel, met heel veel dieren die er los lopen en vliegen, echt een belevenis.
Het bleek vandaag wel een heel mooie dag te zijn, tenminste veel zon, maar ook veel wind.
Dus we dachten dat we de vlieger mee hadden, en hadden bedacht om in Katwijk even lekker een paar uurtjes op het strand te vliegeren.
Daar aangekomen, bleek dat we de vlieger toch niet mee hadden, toen zij we eerst gewoon maar even lekker over het strand gaan wandelen, of eigenlijk meer gewaaid, en toen nog even het dorp in gelopen.
Daar zagen we een vlieger, dus die maar gekocht, en toen weer naar het strand.

Het vliegeren ging niet echt goed, maar we hebben wel lol gehad. En hebben nu overal zand, hahaha.

Daarna bij een strand tent de daghap gegeten voordat we naar Corpus gingen.
Het eten was erg lekker, en we zaten nog heerlijk buiten.

Na het eten weer in de auto gestapt, om naar ons doel van vandaag te gaan.

Wat was Corpus leuk!
Echt een reis door je lichaam, en heel duidelijk en op een heel leuke manier gebracht.
Eerst een tour, met een sound guide, iedereen had een eigen koptelefoon en volgende zo het verhaal, dit duurde ongeveer een uur, en ging van benden naar boven, en daarna ging je van boven weer naar de onderste verdieping met een speurtocht.

Echt heel erg leuk.
Om half 10 reden we weer terug naar huis.