Vrijdag 19 Aug.

Nederland, Haarlem

Na een erg gezellige avond, met de Zeeuwse buurtjes, het was half 2, was ik vanmorgen alweer om 6 uur wakker, met dank aan de schreeuwgrage achter buren.
Ik zou niet gaan sporten, maar ach ik was toch wakker, dus dan toch maar lekker nog even wat doen.
Na het douchen, ontbijten, helaas niet in de zon, maar de temperatuur was prima.
De afwas hadden we even laten staan, want vanmiddag moet er toch schoongemaakt worden.
Op naar de markt, helaas was de kraam waarvoor we kwamen niet aanwezig, maar het was wel even gezellig. De hele vakantie nog geen gebakjes, van de pattesirie/boulangerie gegeten, dus nog maar even wat gehaald, en op de camping op gesmikkeld.
Daarna aan de slag met opruimen. Dit ging eigenlijk best snel, dus tussendoor maar nog even zitten, en daarna weer verder.
Ruim voor 4 uur waren we klaar, dus we dachten in het café/restaurant nog even lekker wat te drinken, en iets van een snack te halen. Helaas dit ging niet, de keuken ging pas om 5 uur open.
Dat was wel iets waar deze camping iets aan kan verbeteren.
Om 5 uur hadden we tent controle, en gelukkig werden we goed bevonden en mochten we onze borg ophalen. Om half 6 reden we weg, nadat we de auto overhoop hadden gehaald omdat Tess konijn kwijt was. Jamie ging nog even in de tent kijken, en jahoor, konijn lag ergens verscholen op de grond onder het bed.
Pffff gelukkig ook weer terecht.
Hup op naar Luxemburg om te tanken, en nog een keer donuts te halen, voor morgen bij de koffie.
Onderweg zouden we gaan eten bij de Quick, maar helaas de eerste gemist....en toen duurde het tot aan Luik voordat we er weer 1 tegen kwamen. Het was tegen half 8 en we hadden allemaal best wel trek, dus de hamburger en patat smaakte heerlijk, na ongeveer 3 kwartier weer op weg, en om kwart over 11 waren we dan eindelijk weer thuis!
De kussens uit de auto en hup naar bed. Morgen de auto uitruimen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, op 2 dagen na eigenlijk elke dag mooi weer, leuke mensen leren kennen, en veel leuke dingen gedaan.
Er waren ook wel min puntjes, maar ja die zijn al genoemd.