Dag 3!

Luxemburg, Larochette

Vanmorgen voor mijn doen laat wakker , zo rond kwart over 8. De kids liggen nog heerlijk te slapen. Rond 9en waren hun wakker, en zijn we rustig gaan ontbijten.. heerlijk op het terras, want de temperatuur is weer heerlijk.
Daarna richting zwembad. Heerlijk genieten van de zon en de kids die niet uit het zwembad te slaan zijn. Om ff over tweeeen terug naar de caravan. Het was en heel warm en we waten het een beetje zat.
Bij de caravan lekker een bak yoghurt gegeten en vooral drinken.
Nu 15.00 zitten we op onze veranda voetbal te kijken. De Nederlandse dames voor de WK kwartfinale.Tess was best moe dus had ik haar matras buiten gelegd, en jahoor binnen een kwartier was ze vertrokken. Heerlijk vakantie!!!
De dames hebben gewonnen! Het is nog steeds warm, maar toch maar even douchen, omdat we straks in het dorp wat willen eten.
We gaan rond kwart over 6 lopend naar beneden, dit keer met het trappertje.
Beneden aangekomen, blijkt het een feest avond te zijn, op het pleintje waar we aan zitten staat een tent en zijn ze muziek aan het stemmen.
We gaan zitten bij de pizzaria “op de bleech”.
We hebben echt lekker gegeten, met leuke live muziek.
Maar toen moesten we weer terug... de heen weg stijl naar beneden met een trappetje was leuk te doen, maar naar boven was een behoorlijke klim. Maar dat is niet erg, beetje beweging konden we wel gebruiken.
Nog lekker een kopje thee en een spelletje en dan is het bedtijd voor Tess. Jamie had de kans om nog even lekker te basketballen, maar nee, hij wilde niet... dus voor de zoveelste keer een gesprek met hem. Helaas dus voor hem ( en ook voor ons).
Zo lekker nog een serie kijken en dan alweer de laatste nacht.
Wat hebben we het heerlijk gehad en hebben we het gevoel van vakantie te pakken!