Laatste dag Beekse Bergen

Nederland, Haarlemmermeer

Helaas was dit alweer de laatste dag Beekse Bergen, het is erg snel gegaan, maar we hebben het dan ook wel erg leuk gehad.

Het beloofde een warme dag te worden vandaag, dus hadden we besloten om naar speelland te gaan, dat is naast het vakantiepark, een groot strandpark, met glijbanen, trampolines enz...

Maar eerst moest de auto ingepakt en de blokhut opgeruimd worden.
Nou om 10 uur waren we zover, dus hup klein stukje met de auto, en dan genieten van de zon.

Het was inderdaad warm, ‘s morgens al.
Er waren weinig schaduwplekjes, dus dan maar vol in de zo’n.
De kids waren al snel de hort op, ze hadden het prima naar hun zin, wel hadden we afgesproken dat ze om een uur of 3 weer terug waren, zodat we konden opdrogen en om een uur of 4 naar huis te kunnen gaan rijden.
Jamie was er, maar Tess was nergens te bekennen.
Ze had een vriendinnetje gevonden, maar ja waar was ze, ik bleef bij de tafel, en Jamie ging de ene kant van het park zoeken en Marc aan de andere kant, maar nergens was ze, na ruim een half uur zoeken, en toch wel ongerust, kwam ze vrolijk aangelopen, vanuit het water.....
We hebben haar dus wel even verteld dat dat niet kan... in eerste instantie begreep ze het niet, maar later kon ze toch wel inzien dat het niet goed was.. gelukkig.

Thuis gekomen, alles weer opruimen, en de was in de machine. Dan denk je toch niet zo veel vies gemaakt te hebben, maar als je alles gaat wassen, is het toch wel weer een boel.

Vanavond nog even geborreld bij Rene en Evelien.
En nu proberen te gaan slapen, in de nog steeds warmte.

O ja Tess en ik zaten vanmorgen al vroeg aan een lekkere magnum... er lagen er nog twee in de vriezer... en tja die konden niet mee in de koelbox, en weggooien is natuurlijk ook zonde 😉