Alweer laatste dag

Luxemburg, Larochette

Vanmorgen bijtijds opgestaan om alles in te ruimen op schoon te maken.
Dat was eigenlijk zo gebeurd, alleen was er een blikje gesprongen in de koelkast, dus die moest vanmorgen nog helemaal schoonmaken.
Na het inruimen lekker op het gemakje ontbeten en de laatste dingetjes opgeruimd en afgewassen. Daarna was het wachten op de controle.
We zijn weer goedgekeurd en dus kunnen we naar huis.
Om 11.00 vertrekken we weer naar huis.
Meteen al in het dorp een file... haha, duurde 10 min om het dorp uit te komen, daarna nog even goedkoop tanken, €1.224 i.p.v. €1.58, dat scheelt dus nogal. Daarna hup op naar huis, het is heel warm in de auto, dus vooral de ramen open.
In Luxemburg ging dat nog, maar eenmaal op de snelweg in België was het wel een heel lawaai.
Helaas hebben we deze reis ook niet zonder spugen overleeft. Tess heeft 2x gespuugd, maar wel in het zakje gelukkig.
Dus toch maar aan de primatour op weg naar Oostenrijk.
Een uurtje voordat we thuis waren, toch nog even gestopt om te plassen.
Om kwart voor 4 waren we weer thuis.
Meteen alles opgeruimd en de was aan, en toen zaten deze 4 heerlijke dagen er weer op. We hebben genoten en echt het vakantiegevoel gehad.
Nu aftellen, nog 5 weken en dan op naar Oostenrijk!