Schiphol

Nederland, Haarlemmermeer

We zijn op Schiphol, vanmorgen om 3 uur de wekker.... en keurig door de taxi opgehaald. Het was nog even spannend, want gisteravond had Tess koorts en oorpijn, maar gelukkig is dat weer weg!
Nu is het wachten wachten wachten..
Totdat we het vliegtuig in mogen en de lucht in gaan!

En we zitten in het vliegtuig!!!
Moeten nog wachten... het is te druk in het luchtruim... half uurtje en dan vliegen!

11.30uur plaatselijke tijd... we zijn veilig geland en wachten op de koffer!

13:00 uur En we zijn bij de appartementen!

Zo zo dat was wel een dag zeg, maar wel een erg leuke. Na het inruimen van het appartement, gingen de kids het zwembad in en wij even snel wat boodschappen doen bij de buurtsuper hier tegen over... wat is dat duur zeg, dus als we de auto hebben maar heel snel naar de lidle 😜.
Daarna lekker even bij en in het zwembad gezeten. Om half 4 toch zo moe dat we met zijn alle even zijn gaan slapen tot ongeveer 5 uur. Daarna zijn we lekker wat langs het strand gaan lopen met onze voeten in de zee, richting Chersonisos.
Heerlijk. Op de terug weg over de beachroad gelopen en ookal was het voor Griekse begrippen erg vroeg, zijn we heerlijk gaan eten.
Terug weer met de voetjes door de zee gelopen.
Terug bij het appartement nog even een spelletje jatzee en daarna was het voor Tess echt bedjes tijd. ( gelukkig heeft ze geen last meer gehad van koorts of oorpijn... pffff).
Jamie nog heel even lezen en dan is het voor hem ook bedtijd en voor ons niet veel later denk ik!

Allemaal vrolijke gezichten! En leuk om te lezen dat het spelletje jatzee is blijven hangen. Liefs ons.