Dolfinarium

Nederland, Voorthuizen

Vanmorgen al om 6 uur wakker van een apje van mijn moeder uit Amerika, en het regent/ hoost nog steeds. Gelukkig nog wel even verder kunnen slapen tot 8 uur. Toen was het alweer licht in de tent.... Jamie ging in de regen broodjes halen. Na het eten en heel wat denk werk gaan we toch naar het Dolfinarium, de voorspellingen voor het weer zijn niet echt best.
We komen aan en het is droog, en we hebben mazzel, we kunnen zo de dolfijnenshow in. Erg gaaf en Jamie en Tess zag je genieten. We konden zo van de ene show de andere show in lopen en zelfs de zon ging schijnen. Het was gewoon heerlijk.
Toen even de vissen geaaid, eigenlijk wilde we gaan eten, maar de walrussen show ging zo beginnen, dus hup op naar de walrussen. Helaas begon het te hozen, maar we zijn niet van suiker dus gewoon lekker kijken. Het is al snel weer droog.
Wat zijn ze leuk die walrussen!
Daarna dan toch even eten, en na het heten weer snel de volgende show met zeeleeuwen in, ook weer erg leuk.
We lopen na deze show nog even een rondje door het park, en de kids spelen nog in de diverse speeltuintjes.
Als we naar huis willen zien we dat we nog een show niet gezien hebben, en dat is van de Setler zeeleeuwen. We pakken deze nog even mee. Dan is het inmiddels bijna 5 uur en gaan we richting camping.
Tess ligt al snel te slapen in de auto.
We kunnen even zitten, en dan gaan we nog een stukje lopen naar een restaurant. We gaan lekker onbeperkt wokken, bij de Voortse Herberg. Erg lekker, alleen wij zijn iets meer gewend als dat dit was qua keuze enz.
We hebben mazzel gehad, want toen we net binnen kwamen begon het weer te regen, en dat we terug liepen was het weer droog.
In de tent gaan Jamie en Tess even douchen, helaas gaat dit niet helemaal goed, en moeten we boos worden.
Dan nog even de avonturen van opa en oma uit Amerika lezen en toen was het bedtijd voor Tess. Jamie mag nog heel even tv kijken, en dan is het voor hem ook bedtijd.
Het is nog steeds droog, maar we zitten binnen met de kachel aan en de tv aan. Het is geen kamperen meer, maar wel erg relaxed.