Eerste dag Beekse Bergen

Nederland, Hilvarenbeek

Vanmorgen veel te vroeg wakker, om half 6, maar we wilde om 6.45 uit bed, dus ben ik maar wakker gebleven.
Eenmaal uit bed, de laatste spullen bij elkaar gezocht en even ontbeten, en toen op weg naar oma Vos.
Daar hebben we de kids even gedropt, en wij zijn door gegaan naar Westerveld voor de crematie van Henk.

Het was een heel mooie dienst, heel herkenbaar gesproken, en mooie verhalen. Na een bakkie thee en nog een knuffel aan Barry, Karin, Rick, Judith en Remco ( Luuk wilde dat allemaal niet) zijn we de kinderen weer gaan halen, en om even voor 12 uur reden we weg, op weg naar de vakantie.

Tijdens het rijden nog wel een aantal buien gehad, maar de temperatuur was prima.
Even na twee uur kwamen we aan in Roermond, voor de outlet.
Nou we zijn goed geslaagd, 4 paar schoenen, en dit keer geen Nikes, maar drie paar Adidas (voor marc en Jamie dezelfde schoenen, en voor tess een paar basketbal schoenen) en voor mij een paar puma’s. Verder heet Marc nog 2 nieuwe zonnebrillen gekocht. Er was een nieuwe broek en een nieuwe jas voor Jamie, en nog een jurk en onderbroeken voor tess.

Uiteindelijk gingen we pas om 6 uur weer weg uit de outlet, en waren we om ongeveer 19.15 uur op het vakantiepark.
De receptie was al gesloten, maar met een telefoontje kon alles geregeld worden.

De blokhut is niet groot, maar wel knus.
Na het uitruimen van de auto en het inruimen van de blokhut, zijn we gaan kijken waar de wc’s zijn enz.
Nou de wc’s zijn best een eindje weg, dus het is maar te hopen dat we ‘s nachts niet hoeven.

De planning was om te gaan bbq-en, maar het is al zo laat dat dat niets meer wordt.
Ik had ergens gelezen dat je ook een pizza kon bestellen, dus dat leek ons dan wel een goed idee.
Helaas dit kon maar tot 20.00 uur en het was al na 20.30uur.
De enige optie was de snackbar, dus werd het friet en een frikandel en kroket.
Na het eten nog even een spelletje yahtzee gedaan, en toen was het tandenpoetstijd.

Tess naar bed, Jamie nog even in bed lezen, en wij ook al in bed, nog even een pindat schrijven en misschien nog even wat kijken of lezen, en dan is het voor ons deze dag ook wel weer klaar.