Dag 6,laatste keer Disney

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen was ik op tijd wakker na een erg koude nacht ( wat was ik blij met mijn extra meegenomen slaapzak).
De rest sliep nog, en het zonnetje stond al op de tent, dus ben ik heerlijk even buiten gaan zitten lezen in de ochtend zon.
We wilde deze laatste dag Disney wel een beetje op tijd in het park zijn, dus zo rond half 9 de kindjes wakker gemaakt en om ongeveer 10 uur reden we naar de supermarkt. Uiteindelijk waren we om kwart voor 11 bij Disney, maar wat was het vreselijk druk... we stonden zelfs in de file om op de parkeerplaats te komen.
Dat beloofd niet veel goeds vandaag, we besloten meteen om als het echt te druk is, lekker op tijd afscheid te nemen en naar de camping te gaan. Wel wilde we nog met verschillende figuren op de foto.
Dat is nog gelukt, we zijn met March Hare ( het konijn van Alice), Eeyore, Alice en the Mat Hatter en Peter Pan op de foto geweest.
Het leuke was dat Peter Pan Nederlands was, dus ook echt een gesprekje met ons aanging.
Na Peter Pan, was er nog de Prinsessen Promenade met Sofia en Elena van Avelor, wat Tess graag wilde zien.
Ook kwamen we tussendoor nog Alladin tegen, en Tess kreeg spontaan een knuffel.
Dit stelde eigenlijk weinig voor. Daarna zijn we naar de auto gegaan, het was inmiddels toch alweer half 4.
Het was zo druk dat we geen 1 attractie hebben gedaan, overal stond minimaal 50 minuten wachtrij.
De kids waren zeer verdrietig dat dit nu echt de laatste keer was, maar ja aan al het leuke komt een eind.
Na langs La Ferme au Chocolate te zijn gegaan, en zeer luxe chocolade te hebben gekocht, weer naar de camping.
Wij nog even heerlijk in de zon en de kids lekker spelen, om een uur of 7 gegeten, en daarna alvast wat spullen opgeruimd.
Tess ligt nu in bed, en Jamie gaat er zo achter aan.
Het weer vandaag was veel beter dan verwacht, we hebben de hele dag in korte broek gelopen, en zelf zijn we enigsinds verbrand... ☺️. Dit was tegen de verwachting in, maar ons hoor je niet klagen!
Dan morgen op ons gemak weer naar huis.

Wat hebben jullie een mooie vakantie genoten! Nu uitrusten en morgen weer veilig thuiskomen.