Helaas alweer onze laatste dag

Nederland, Haarlem

Vanmorgen niet echt uitgeslapen, omdat we om half 11 het huisje weer uit moeten helaas, maar goed om half 9 zaten we te ontbijten.
Na het ontbijt alles weer inpakken, bedden afhalen en het huisje weer schoon achterlaten.
Om even over 10 waren we klaar, we hadden tot half 11 maar dat hadden we dus niet echt nodig, het gaf wel een stukkie rust.
Na uitgechecked te zijn, terug naar het dorp gereden, voor een ommetje, het ommetje van ‘t ouweland.
Een wandeling van ongeveer 7km.
Het is heerlijk weer dus lekker gelopen door het Zeeuwselandschap. Wat een uitgestrekte akkers en weide, niet normaal, en wat een rust om ons heen, midden op de weg lopen was niet vreemd. Echt heel relaxed.

Toen we klaar waren met de wandeling wilde we nog een freakshake halen. (Deze had ik via Social deal al gereserveerd)
Helaas was het in de broodjeszaak waar we deze konden halen, erg druk, en moesten we een half uurtje wachten.

Heel erg was dit niet want we zijn in het zonnetje gaan zitten, en de tijd ging snel voorbij.
Uiteindelijk viel de Shake wel een beetje tegen, maar hij was wel erg lekker.

Toen moesten we Heinkeszand echt gedag zeggen, maar de vakantie zit er nog niet helemaal op, want we rijden nog door naar de Deltawerken.
Op de Deltawerken stoppen we nog even bij Neeltje Jans, natuurlijk ook allemaal dicht, maar nog wel even van het uitzicht genoten, en de Zeeuwse bolus die we nog hadden opgegeten.

Van hieruit dan toch echt weer door naar huis.
Rond 16.00 waren we weer thuis van een heerlijke paar dagen Corona ontsnapping.