Relax, warm, koud en nat

Frankrijk, Pontorson

Vandaag was een koude en natte dag.
Vanmorgen dat we uit bed kwamen was het nog droog en scheen de zon nog lekker.
Na het ontbijt zijn we naar het dorp gelopen om bij de hengelsport winkel te kijken. Jamie heeft daar wat spullen gekocht, en daarna zijn we door gaan wandelen, naar de plek waar ik vanmiddag een TooGoodToGo moet ophalen.

We konden het niet echt vinden, men zijn het maar gaan vragen. Het bleek dat de winkel verhuisd was, en een stuk verder op zit, nou maar goed dat we dat nu al weten.
Op de terug weg nog even op de begraafplaats hier gekeken, wat een oude maar mooie graven staan daar nog.
Daarna even boodschappen te doen, en daarna weer naar de camping, want nu schijnt de zon nog.
We hebben best nog even in de zon kunnen zitten, maar om een uur of 3 begint te regenen, en kruipen we onder de luifel om een spelletje te spelen en er zitten behoorlijke stort buien tussen.

Inmiddels moesten we wel weg voor de TooGoodToGo om te halen.
Wij hadden er inmiddels nog 1 gescoord, iets verder weg nog.
Toen het even wat droger werd zijn we snel naar de auto gerend.
De boxen waren echt wel waar voor hun geld.
Allemaal streekproducten, caramels en saus en koeken van honing enz.. erg lekker. (Denk ik, want we hebben nog niks geproefd).
Terug op de camping snel de bbq aangezet, want het was weer droog.
Onder het eten ging het toch weer regenen, en het was eigenlijk best wel, heel koud.
Maar goed we hielden vol.

Na het eten hebben we nog een spelletje gespeeld.
Inmiddels is het wel weer droog, en hebben we nog een mooie lucht, maar nu liggen we allemaal in bed, het is vroeg vandaag 22.15 uur. Door de kou is dit helemaal niet erg.

O ja, nog wel even een heel mooie boom opgezocht op internet, deze zou ik wel heel graag in onze tuin willen hebben.
Het is een Perzische slaapboom.