Dagje Parijs

Frankrijk, Nanteuil-lès-Meaux

Na een redelijke nacht, wel lang maar niet super geslapen, waren we om een uur of 9 klaar om te ontbijten. Dit was erg simpel maar wel prima, nog even terug naar de kamers en toen met de auto naar Disney, waar we de trein naar Parijs hebben genomen, met een klein uurtje waren we op de Champs-Elysées. Bij de Arc de Triomph zijn we begonnen en zijn we aan de ene kan heen gelopen en de andere kant weer terug. Ook nog een aantal winkels in geweest natuurlijk.
Daarna hebben we de metro gepakt naar Trocadero om de Eiffeltoren maar weer eens te bekijken, lekker gewandeld door de parken en aan het eind konden we de metro weer pakken naar Les Halles... ook weer ff rond gelopen, maar toen was het alweer rond 5 uur en we wilde ook nog de Arc op, dus maar weer de metro.
Het was inmiddels donker, dus perfect om de Arc op te gaan. Mitch bleef beneden, want die had last van zijn knie, en het was behoorlijk trappen lopen.
Wat was het gaaf boven zeg, en wat een lichtjes!
Toen weer terug naar beneden en de trein terug naar Disney om te gaan eten.
In de trein besloten om niet bij Disney te eten maar een restaurant in de buurt van het hotel: Buffalo Grill. Echt super lekker gegeten, en nu weer bij het hotel, de kids slapen en wij nog heel even chillen en ook lekker slapen.