4e dag, toch weer mooi weer

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen pas tegen 9 uur uit bed... en de zon was er niet, dat was goed aan de temperatuur te merken.
Met zijn alle even wezen douchen en daarna toch lekker buiten ontbeten, inmiddels kwam de zon door de wolken gepiept.
En als hij scheen was het meteen warm, maar omdat de voorspelling niet heel warm was, toch maar een lange broek aan, marc was eigenwijs, maar uiteindelijk wel het verstandigst, want het werd toch nog behoorlijk warm.
Op ons gemak via de supermarkt naar Disney gereden, en om ongeveer half 2 waren we in studio’s. Dit omdat de rock ‘n Roll coasters maar 5 minuten wachttijd had. Marc wilde/ moest mee erin, omdat Tess ook zo stoer was geweest. Hij vond het doodeng, maar toen hij het gedaan had, wilde hij nog wel een keer 🙃😝. Dit hebben we niet gedaan, want Ratetouille had een korte wachtrij, maar eenmaal in de rij, was het lang stil staan, en op de app gekeken te hebben, zijn we uit de rij gegaan, er stond 100 minuten wachtrij... nou echt niet dus... dus op naar het andere park om met de figuren op de foto te gaan.
In studio’s kwamen we Woody nog tegen om mee op de foto te gaan, dus die even meegepakt.
In het gewone park zijn we met Pluto en Darth Vader op de foto geweest. En ook nog even Buzz Lightyear meegepakt.
Toen was het wel een beetje tijd om naar de camping terug te gaan.
Naar de auto lopend toch nog even kijken in de app hoe lang Rock ‘n Rollcoaster is, en dat is 10 minuten, Marc aankijkend liepen we al richting studio’s om nog een keer te gaan, en weer vond Marc het gaaf.
Toen echt naar de auto, om op de camping pizza te halen.
Om half 9 zaten we te eten.
Na het eten de kids tanden poetsen en pyama’s aan.
Ze mochten daarna nog even spelen, maar helaas verpestte Tess dit voor zich zelf en die ligt nu te gillen in haar bed.
Jamie en Marc zijn nog even lekker bezig, en ook Jamie gaat ook zo naar bed.
Morgen wordt het een dagje Parijs, dus om kwart voor 10 de trein proberen te halen.
Al met al weer een super dag gehad, heerlijk weer en lekker gestruind door de parken.