Vertrek

Nederland, Haarlem

Zo we zijn vertrokken, om 7.15 uur, voor 3 daagjes België 🇧🇪. Dit omdat het reisje Zweden van de kids (basketbal toernooi) niet doorging vanwege de COVID.
We hadden toch echt wel zin om even te gaan, dus eerst iets bedacht in zuid Limburg, maar toen ging ook Nederland weer op slot…. Nu gaan we naar een plaatsje net over de grens, en daar zijn de winkels enz nog wel open!!!
Nou inderdaad hier is nog alles open. We beginnen in de outlet in Maasmechelen, weer eens wat anders.
We hebben voor Tess wandelschoenen gekocht en een trui voor Jamie.
Als we daar klaar zijn is het nog droog en besluiten we om maar meteen naar Vaals, het drielanden punt, te gaan.

Wanneer we daar heen rijden begint het al een beetje te spetteren, maar daar laten we ons niet door weerhouden.
Nadat we het drielanden punt ook echt gezien hebben, besluiten we om Tess haar nieuwe schoenen te gaan testen.
De route was niet helemaal duidelijk, en we kwamen dus ook uit midden in de wildernis… het was heel glad en drassig enz… het was wel leuk, maar niet helemaal de bedoeling 😝.
Uiteindelijk toch nog de route gevonden, en een stuk van ruim 4km gelopen. Ondertussen ook al wel een aantal regendruppels gevoeld, maar toch.
Helemaal weer terug bij het startpunt, regende het toch echt wel harder.
We hebben Jamie, Tess en Marc nog een lekker patatje gegeten en ik een hotdog met zuurkool.

Daarna door de regen naar onze Airbnb. Het ziet er echt heel leuk uit, en we gaan ons hier echt wel vermaken.
Helaas heb ik ontzettend last van mijn buik en zie ik de wc het eerste uur eigenlijk alleen maar.
Gelukkig komt het goed en kan ik daarna met Marc mee even wat boodschapjes doen.

We eten lekker een geklutst ei met spekjes, tomaat en champignons op een broodje.
En nu zijn we heerlijk aan het chillen.
Allemaal een beetje op tijd naar bed zit in de planning zodat we morgen allemaal weer fris en fruitig zijn.