Dag 2

Nederland, Zweeloo

Na een heerlijke nacht, waren we om half 8 wakker, net op tijd, want de boerin kwam om 8 uur ons ontbijt brengen.
Een lekker ontbijten met vers sap, verse melk, eitjes en lekkere broodjes.het zonnetje deed zijn best, maar was er nog niet helemaal. De temperatuurkaart nog wel erg fris.
Na het ontbijt was het alweer tijd voor de rondleiding door de boerin. Erg leuk, wat meer geleerd over de boerderij, het zonnetje kwam in tussen ook een beetje meer door.
Na een lekker koppie thee, hadden we toch besloten om nog naar Ellert en Brammert te gaan.
Dit was erg leuk, ik weet dat ik hier vroeger geweest ben, maar echt herinneringen had ik niet... leuk om het nu weer gezien te hebben.
Eenmaal weer terug op de camping waren de kids alweer snel verdwenen, en was de zon best aanwezig, dus heb ik heerlijk in de zon zitten lezen.
Om 5 uur de bbq aangezet, omdat de kids de koeien om 6 uur van het land gingen halen en om 7 uur de kleine diertjes gingen voeren.
Uiteindelijk is hettussen de activiteiten door gelukt om te eten, en de laatste stukjes vlees gingen er tijdens het kampvuur nog in.
We zittende nog buiten, maar het begint wel fris te worden.
Wat hebben we een ontzettend leuke dag gehad, en wat hebben we ondanks de lage temperatuur geluk gehad met de zon, dit hadden we echt niet verwacht.

Oja er zijn vandaag over de hele dag ook nog 3 kalfjes geboren, en misschien komt er vannacht nog een kalfje bij.

Goh, wat ziet dat er allemaal goed en lekker uit zeg! Jullie hebben echt geboft! Morgenochtend weer ontbijt van de boerin?