Chateau de bonaguil

Frankrijk, Touzac

Vanmorgen veel te vroeg wakker, kwart over 7, het was nog koud buiten (14 graden), maar echt verder slapen lukte om kwart voor 8 ook niet meer, dus nog wel even blijven liggen met een spelletje op mijn iPad… de kids sliepen ook nog, dus zijn Marc en ik maar op pad gegaan voor een echt gebakje van de boulangerie/patteserie.
Nou dat was gelukt!
Terug bij de camping was Tess inmiddels aangekleed, en Jamie moest nog zijn bed uitkomen.

Gezellig samen ontbeten, met een heerlijk eitje van Tess en daarna zouden we met zijn 4tjes naar chateau Bonaguil gaan, maar Tess haar vriendinnetje was alweer bij de tent, en Tess wilde liever bij de tent blijven, dus toen zijn we maar met zijn drieën gegaan.

De heen weg vinden we best lang duren, terwijl het maar 16km was, maar dat we aankwamen, was het wel meteen van:gaaf!!
Dit dorpje/ chateau gaf een veel leuker gevoel al de Rocamadour en st.cirque de la popie.

Het was een mooi kasteel waar we ook echt in konden, en van alles konden zien.
Echt genoten. En jammer dat Tess niet mee was.

De terug weg leek veel sneller te gaan, en dan zijn we zelfs nog even op de camping van vroeger geweest..
Moulin de la border.
Ik herkende niet heel veel, alleen de rotspunt waar we naar toe wandelde in de avond.

Om even voor 3 uur waren we weer op de camping, we wilde samen met Tess het heerlijke gehaalde gebakje gaan eten, maar die had weer geen tijd want ze had spelletjes in het zwembad. Voor ons was het na het gebakje ook tijd om lekker in de zon te gaan zitten.
Marc voornamelijk bij de tent, en ik bij het zwembad samen met Jamie.

Na het eten hadden we op het terras een muziek quiz.. deze was echt super leuk in elkaar gezet, en ook nog best wel heel moeilijk.

Inmiddels is het alweer bijna 11 uur, en komt Tess zo als het goed is naar de tent, om te gaan slapen.

Jamie zien we later vanavond/ vannacht wel weer terug.