Dagje werken/chillen

Nederland, Haarlem

Vergeten de wekker uit te zetten… dus om 6.45 uur wakker.
Wel wakker, maar lekker relaxen, rond half 10 uit bed, want ik moest om 10.30 bij een pedicure klantje zijn in noord, daarna nog even door naar de Amsterdamse buurt.

Zo rond half 1 was ik weer thuis, Jamie stond op het punt om met Raf wat te gaan doen, en Tess was al weer even bij Ivy, dus Marc en ik hebben even lekker buiten gezeten, even een beetje relaxen. We wilde nog wel even naar de intratuin, maar we twijfelde vanwege de weersvoorspelling… nou uiteindelijk zijn we toch maar gaan fietsen, maar de lucht ziet er niet heel lekker uit, we komen droog aan, maar zodra we binnen zijn horen we het echt wel even heel hard regenen.
Gelukkig zijn wij nog wel even bezig.
We hebben weer een aantal leuke plantjes gekocht voor in de achtertuin, hopen dat ze het ook leuk gaan doen.

Thuis gekomen, de plantjes maar even neergezet, want het begint weer te spetteren, konden wij meteen maar even weer de Olympische spelen 3x3 heren basketball kijken.
En ze hebben gewonnen.

Daarna de planten toch maar even in de tuin aan de slag, alle plantjes geplant, en het ziet er best leuk uit, nu maar afwachten hoe het gaat groeien.

Na het eten werd Tess thuis gebracht, en maakte ik nog even snel een lekker aardbeien gebakje, want opa en oma komen zo nog even gezellig langs.

Dat was even gezellig, weer even lekker gekletst over de vakantie.
Om een uur of 10 gingen ze weer weg, en zijn wij allemaal richting bed gegaan. Tess meteen slapen, Jamie heeft nog even lekker tv gekeken met ons op bed.