Laatste dag op de camping

Frankrijk, Pontorson

Helaas is dit alweer de laatste dag op de camping.
We waren allemaal best moe, want we worden pas na 9 uur wakker. We doen redelijk rustig, de zon schijnt nog niet, dus daar hoeven we niet voor op te schieten.
De kids doen de afwas, en wij gaan nog even naar de supermarkt hier om de hoek om eten voor vanavond te halen, en wat laatste dingetjes.
Als wij terug zij gaan we de tassen inpakken en daarna de auto inpakken, zodat we als de zon gaat schijnen nog lekker kunnen genieten in de zon.

Om een uur of 1 zijn we klaar, maar de zon wil nog steeds niet echt doorkomen.
We gaan allemaal ven lekker nog lezen of iets, en Marc gaat na een tijdje nog even met Tess de camping over.
Jamie en ik blijven stug in onze korte broek en t-shirt zitten, maar eigenlijk hebben we het allebei koud.
Als Tess en Marc terug komen, hebben ze het er over dat het bij het zwembad warm is, nou dan maar gaan bedenken of we zullen gaan zwemmen.

Eerst gaan we nog even naar de caramel winkel verder op, want die wilde Jamie graag nog even zien.
Ondertussen scoor ik ook nog een TooGoodToGo bij de honingwinkel, dus die halen we ook nog even op. Weer allemaal lekkere koekjes, en een bus caramel saus!
Hierna toch nog even naar het zwembad, ik blijf lekker op een bedje liggen met een handdoek over me heen, omdat ik het nog steeds koud heb.
Tess is al snel in het water en ook Marc gaat erin.
Jamie komt even later, en ik besluit dan ook maar om er in te gaan, en het was ook best lekker, alleen toen we eruit gingen was het echt ijskoud.
Meteen gaan douchen, wat wel grappig was, want we hadden 4 douches naast elkaar, en Jamie en tess zingen altijd onder de douche 😝.

We hebben weer lekker gekookt, vandaag hadden we wraps, met chorizo worstjes. Was weer eens wat anders.

Ik ging na het eten oh even met Tess een balletje gooien, en al gauw kwam er een Franse jongen bij, of hij mee mocht doen, natuurlijk mocht dat.
Toen Jamie klaar was met afwassen, kwamen hij en Marc ook nog even kijken, en nu zit ik hier met Marc weer bij de tent, en zijn de kids nog lekker een balletje aan het gooien.

Oja we hebben ook nog even getankt,
Dit was 13,27liter voor €25,68, en we hadden tot dan toe met de laatste tank 183km gereden.
Nu kunnen we morgen weer een heel end vooruit.

Goh, de laatste dag alweer? Nou een heel goede terugreis gewenst dan. Liefs mij en pa/ opa