Nijmegen dag 2

Nederland, Nijmegen

Vanmorgen waren we allemaal vroeg wakker, een uurtje of 7, wel zijn we nog even lekker blijven liggen. Zo rond kwart voor 8 was het toch wel te om te gaan douchen en aan te gaan kleden, want we moesten op tijd zijn voor het ontbijt.
Het was niet heel uitgebreid, maar wel lekker.
Na het ontbijt hebben we kaartjes gekocht voor het fietsmuseum, Velorama, wat meteen naast het hotel ligt.

Nog even terug naar de kamer alles inpakken en doen, en dan gaat Marc de auto even halen, om de koffers in te laden.
Daarna nu naar het museum, en de rest van de dag, nog lekker even genieten van de Nijmeegse gastvrijheid!

Het Velorama museum was erg leuk, een heleboel heel oude fietsen, vanaf de eerste fiets tot aan ongeveer 1984.
Erg leuk om te zien, en heel goed bijgehouden, de fietsen zagen er allemaal erg goed uit.

Daarna lekker de stad in gegaan. Jamie heeft zijn schepje gekocht voor het metaaldetecten.
Verder lekker genoten van het mooie weer.
We hebben aan het eind nog even gezocht, en gevonden naar een bakker met echt Nijmeegse lekkernij.
Dit is het Mariken brood.
Ook had een andere bakker speciale gebakjes, nijmegertjes... ook die bakker hebben we gevonden.

Om een uur of half 5 reden we weer terug naar huis, marc is snel de auto terug gaan brengen, en ik ben naar de Vomar gesjeesd om even avondeten te halen, dit werd een lekkere salade met een hamburger.

Uiteindelijk was het 19.15 voordat we gingen eten, dat werd best een beetje opschieten, want Wil zou rond 20.00 uur bij ons zijn voor een avondje bijkletsen.

Hij was er even na 20.00uur en het werd een gezellige avond met een fikkie in de tuin.
Inmiddels is het 1.00uur en gaan we snel slapen, want ik moet morgen om 9.00uur weer in de sportschool staan samen met Jamie.