Weekendje kamperen bij de boer

Nederland, Zweeloo

Vanmorgen op tijd vertrokken richting Drenthe, voor een weekendje kamperen bij de boer.
We mochten pas na 3 uur de camping op dus eerst zijn we naar Wildlands geweest.
Een erg mooie, ruim opgezette dierentuin, maar niet zo heel veel dieren leek wel. Na de hele dag heerl8jk daar rond gelopen te hebben gaan we om een uur of haf 4 richting de camping.
Het ziet er leuk uit, en de tent is een safari tent.
Even snel de bedden opmaken en boodschappen doen... nog voordat we naar de winkel gaan heeft Tess al een probleem, ze is in een natte skelter gaan zitten, dus haar hele kont is nat. Gelukkig hebben we daar rekening meegehouden en kan ze snel droge kleren aan trekken,de kids zien we al niet meer die zijn al heerlijk aan het spelen.
We eten heerlijk en erg makkelijk tosti’s uit de koekenpan.
Na het eten is het nog even speeltijd, maar ook wel een beetje op tijd het bed in.
Het weer zit nog niet echt mee, koud (16 graden) veel wind en ook harde regen gehad.
Nu zitten we nog wel buiten, maar heel aangenaam is het niet, dus of we heel lang buiten blijven moeten we maar afwachten.