Warm!!!

Frankrijk, Touzac

Vanmorgen was het al warm, maar ik had bedacht om te gaan hard lopen met Jamie, dus zo gezegd zo gedaan.
Het ging best, alleen merkte ik wel dat ik heel lang niet gelopen had.
Bij tent komst, nog even een kwartiertje buikspieren, en daarna mochten we lekker douche.
Omdat het vandaag zo warm zou worden hadden we bedacht dat we naar de grotten van domme zouden gaan.

We reden hier om ongeveer 11 uur weg en in de auto was het goed te doen, hahah, eenmaal in Domme was het al goed warm, maar we hoefde gelukkig niet heel lang te wachten voordat we de grot in konden.
Helaas was er geen Nederlandse gids, maar wel een Fransman die Engels probeerde te spreken, erg grappig.

Het was heerlijk koel in de grot, maar dat we er uit gingen, was het wel,weer even warm.
Vanuit de grot liepen we zo een plein op met een super mooi uitzicht, we vonden een plekje in de schaduw, en we hadden besloten een “klein” ijsje te halen…. Poehhh deze was echt heel lekker.
Toen nog even het dorpje door gewandeld, maar het was echt wel heel warm, dus vrij snel de auto op gezocht, en weer naar de camping.
Eerst nog wel even boodschappen, want tja er moest natuurlijk wel avond gegeten worden.
Opzoek naar een lidle, en een Aldi, en uiteindelijk ook nog een super intermarche gevonden, maar toch de E. Leclerc is het grootst en het leukst.

Toen met gierende banden naar de camping, de kids willen zwemmen.

Ik heb de boel aan kant gemaakt en daarna een prutje gekookt van courgette, aubergine, paprika, tomaat en chorizo, en dat daarna vermengt met quinoa… was best goed te eten. Inmiddels hadden we de 42 graden aangetikt, en dat dan dus pas om 19.00 uur.

De kids hebben de afwas gedaan, en daarna waren ze alweer foetsie… het is nu 22.50 en ze zijn nog steeds weg, en de temperatuur van 30 graden…
Morgen weer een rustig dagje, met als afsluiting paella avond… ben benieuwd