Campingdag/ afgesloten met disney

Frankrijk, Pommeuse

Na een erg koude nacht vanmorgen om een uurtje of 9 wakker. Ook vandaag geen sporten, want Daan en Imke gaan weer weg vandaag en we wilde nog even met zijn alle ontbijten.
Om 11 uur rijden ze weg, en is het alweer erg lekker weer. Tess gaat haar vriendinnetje opzoeken, Marc en ik lekker chillen en Jamie vermaakt zich ook best. Er werden ook nog waterballonnen gemaakt, we zijn er alleen niet meer aan toe gekomen om een gevecht met waterballonnen te houden.
Na een paar boodschapjes gedaan te hebben gaan we lekker baar het zwembad, waar zelfs Marc en ik even een duik hebben genomen. Was wel even lekker verfrissend.
Om een uur of 4 weer naar de tent, en hebben we lekker met Jamie nog een spelletje skipbow gespeeld. In de tussentijd bedacht ik me dat het vandaag weleens de laatste kans was om een eindshow te kunnen doen, ivm de slechte weersverwachting. Dus op tijd eten en hup naar Disney.
Daar zijn we eerste even de studio's in geweest, en hebben de kids de tapijtjes en cars gedaan, en daarna het grote park weer in. Daar zijn we met Donald op de foto geweest, en daarna was het wachten geblazen voor de eindshow.
Dit keer stonden we bijna op het middenplein, en we hadden een super zicht, waardoor de show weer een heel andere dimensie kreeg.
Het jammere is het lange wachten van te voren en de mensenmassa die daarna het park weer uit moeten, maar ja, het si echt de moeite waard.
Nu is het alweer heel laat, dus morgen uitslapen, en dat gaat vast lukken, want de weersvoorspelling is bar en boos..😟

Het weer van vandaag: heerlijk lekkere temperatuur (25) en weinig bewolking, ook nu nog lekker buiten, een heel verschil met gisteren.