Weg!!!!

België, Messancy

Vanmorgen lekker rustig wakker geworden, de auto nog verder ingepakt, en vertrokken!
12.00 uur we zijn er bijna, nu ff lekker de ramen open, want zonder airco is het lekker warm 😜
12.30 uur.De eerste stop is bij de outlet shopping.. we mogen pas na 15.00 de camping op dus dan maar even shoppen!!! 15:00 we zijn er!
De caravan is ingeruimd, de kids zwemmen en wij boodschappen doen... ook altijd het zelfde 😜
Zo het duurde even, maar de boodschappen en voor de kids basketballen...( er is nu ook een basketbal veld, en natuurlijk geen ballen mee... en hadden we thuis nieuwe buitenballen nodig..) nu even heerlijk zitten. De temperatuur is nog steeds 30 graden.
Jamie meteen aan het ballen en Tess even spelen. Om 7 uur verwachten we ze weer terug. En dan gaan we eten.
We hebben lekker een broodje worst met salade en patatjes gegeten.
Na het eten lekker een spelletje basketball gedaan en een ijsje gegeten.
Bij de caravan mag Tess na het douchen nog even lezen en die ligt er nu net in (21.45)
Het is wel al een heel stuk afgekoeld, maar nog niet koud.
De planning is om morgen ochtend bijtijds te gaan wandelen zodat het nog niet zo warm is. Maar goed we zien wel wat de dag brengt.