Jamie en Tess ophalen in Borger

Nederland, Borger-Odoorn

Vanmorgen weer heerlijk rustig wakker geworden, ontbeten, en ons klaar gemaakt voor het ophalen van Jamie en tess bij opa en oma op de camping in Borger.
De rit duurt 2,5 uur, dus dat is nog best een eindje weg.
Om een uur of 11 vertrekken we nadat we nog even een pakketje voor Jaela opgehaald hebben en wat lekkers voor onderweg bij de Lidl gehaald hadden.
Om ongeveer half 2 zijn we op de camping aangekomen. Even opzoek naar de camper, en dan komen we aan, is er niemand...
Even Jamie gebeld, en ze waren aan het wandelen, maar ze waren er bijna.
Nou dat klopte ook.
Dus meteen enthousiaste verhalen...erg fijn om ze weer te zien!
Een lekkere middag op de camping gehad, potje jeu de boules gespeeld en in het zonnetje gezeten. Daarna lekker een salade gegeten met gebakken kipjes en worstjes.
Net voor het afwassen, heel naar bericht gekregen.
Barry zijn vader is heel plotseling overleden, dus dat was wel even een schok.
Daardoor misschien niet helemaal lekker de auto ingepakt en weggereden vanaf de camping, helaas.
Nu zijn we net weer thuis, even snel een was aan gezet, en lekker in de chillstand.
Kijken wat morgen ons weer brengt.