1e dag

Nederland, Haarlem

Om 7 uur in de auto om eerst Jamie naar de training te brengen, en daarna gaan we op naar Disney.
De auto is flink vol.. dan denk je dat je een grote auto mee hebt (Renault capture), maar bagage ruimte is echt niet groot.
Maar we hebben alles mee dus komt goed.

Na de training om 8.50 gaan we lekker op ons gemak rijden naar de airbnb.
We zullen daar zonder pauzes zo rond 14.15u aan.

Uiteindelijk waren we rond 15.00 uur op de plek van bestemming. In eerste instantie konden we niet echt vinden hoe we de host konden bereiken, hadden wel het goede adres, en het huisje hadden we ook gevonden, maar nog niet iemand met een sleutel.
Uiteindelijk de deurbel gevonden en toen was het snel geregeld.
De host sprak nauwelijks Engels, maar met een vertaal app ging het prima.
Het huisje is niet het groot, maar wel schoon, en lekker stil en donker.

De spullen uit de auto en een beetje opgeruimd.
Toen snel naar het winkelcentrum, want dat was de planning, alleen was het nu al wel een stukkie later.
Eigenlijk waren we de outlet snel door, en het winkelcentrum zelf ook best snel.

Even een lekker broodje gegeten, en wat gedronken, en toen opweg naar Disney.
We waren allemaal eigenlijk best al wel moe, en omdat Tess nog niet helemaal opgeknapt is( maandag en dinsdag, had ze na het toernooi in Denemarken 🇩🇰 toch wel een lichtelijk griepje te pakken) wilde we het niet te laat maken.
We zijn even studio in geweest en hebben “The web” gedaan, en daarna zijn we weer naar het appartement gegaan.

Tess lekker snel naar bed, Jamie heeft nog even iPad tijd gekregen, en dan gaan we allemaal lekker op tijd slapen, om er morgen weer een leuke dag van te maken!