Laatste dagje met de auto

Griekenland, Stalida

10.25 uur
Zoooo de kids hebben uitgeslapen vanmorgen, pas om 10.00 werden ze wakker.
Hierdoor konden Marc en ik ook super relax wakker worden. Eigenlijk zou ik gaan hard lopen, maar ik had echt geen zin, dus dan morgen maar.
Nu even lekker ontbijten en dan naar een dierentuin. Ben benieuwd.

12.00 uur
We zijn bij de dierentuin!

13.30 uur
Het was erg grappig en mooi opgezet, heel veel papagaaien en wat aapjes. Niet super groot, maar erg leuk.
Bij de ringstaart maki’s werd er weer gevoerd en kwamen ze op je zitten. Blijft erg leuk!
En nu toch nog even door naar het aquarium.

14.00 uur
Bij het cretAquarium.
Wat is dit leuk zeg, 9 jaar geleden waren we hier ook met Jamie, en eigenlijk nog niet echt veranderd.
De kids vonden het erg leuk, maar Jamie kon zich niks meer herinneren.

16.25 uur
Nu nog even de Griekse Mc Donalds proberen 😜.
Om half 6 weer terug bij het appartement, en nog lekker bij het zwembad gelegen tot half 8. Toen even douchen en daarna lekker eten bij Kotsos, aan de overkant.
Het vlees was echt lekker, de patat iets minder.

21.30 uur
We gaan opzoek naar oorbellen voor Tess.

We zijn geslaagd! 3 paar mooie oorbellen. 2 paar hartjes, 1 wit opaal ( deze heeft ze zelf gekocht) 1 blauw opaal en een paar hart van tafiti oorbellen.

Nog een hakketjakketjak ijsje gegeten en toen lekker naar bed