Thuis....

Nederland, Haarlem

Vanmorgen alweer op tijd op om naar de sportschool te gaan, samen met Jamie.
Om 9.00 stonden we alweer te zweten, het was erg warm in de sportschool, en daarom besloten we om na de les niet meer vrij te trainen, maar gewoon lekker naar huis te gaan. Daar had ik trouwens nog genoeg te doen.

Thuis heel even lekker gezeten, en daarna was het huis aan de beurt... het was een hoop werk en de kids hadden geen zin om mee te helpen, en ook Marc kon niet helpen. Die zou een uurtje in de store van triple threat bezig zijn.
Na 2,5 uur maar een keer geïnformeerd of hij nog thuis kwam, want hij zou met Jamie nog naar Hoofddorp fietsen...
De sfeer was niet echt gezellig, en heeft ook wel even geduurd voordat ik weer een beetje bijgetrokken was.
Uiteindelijk om een uur of twee de laatste boodschappen gedaan voor de spareribs, die ik vanavond ging maken.
Om 15.00 gingen de spareribs de oven in, en zo was ik tot een uur of 6 wel bezig met de spareribs en de salade.

Ik was net klaar toen Paul en Martine kwamen...
We hebben heerlijk gegeten en het was ook erg gezellig.
Om half 11 gingen Paul en Martine weg, toen nog even opruimen en nu lekker even op bed tv kijken.