Vrijdag 12 Aug

België, Messancy

De nacht was koud, maar doordat we extra dekens hadden gepakt, toch lekker geslapen en warm wakker geworden. Ook het sporten was een stukje aangenamer, geen zon, maar wel een betere temperatuur.
Na het ontbijt ff een was in de machine gedaan, en deze zou met 34 minuten klaar zijn, een turbo machine dus. Wij gingen even naar de markt, Jamie bleef op de camping en zou op de was letten.
Na de markt nog even wat andere boodschapjes gedaan, soort houtblokken, zodat we in de bbq fikkie kunnen stoken, en bij de supermarkt vonden we ook een kacheltje, dus koud zullen we het niet meer krijgen!😀
Weer op de camping stond de was inderdaad alweer in de tent, Jamie had hem eruit gehaald en weer naar de tent gebracht, de kanjer!
De zon deed zijn best, en de temperatuur is ook weer lekker. Dus ff heerlijk zitten en wachten op Jasper... Om een uur of twee kwam hij aan, en na even gezeten te hebben zijn we toch nog even naar Messancy gereden naar de outlet... We hebben niks gekocht, maar was wel even gezellig.
Op de camping snel de bbq aan, want we hebben trek, heerlijk rustig gegeten in korte broek, toen Tess haar bord leeg had is ze gaan spelen, en ook Jamie ging uiteindelijk weer lekker spelen.
Jasper, Marc en ik zijn nog even bij Tess gaan kijken bij de minidisco, en daarna mocht Tess nog even spelen en Jamie kwam hier bij de tent even lekker chillen. Om half 9 Tess gehaald om nog ff thee te drinken en een taartje te eten.
Ben benieuwd hoe deze nacht gaat worden, de bbq staat nog aan met twee van die blokken erop en voelt nog warm, dus misschien wat langer buiten zitten vanavond.