Eerste dag van onze rare vakantie

Nederland, Haarlem

Jeetje we hebben vakantie... na een heel raar begin van dit jaar. Namelijk Corona.
De kids hebben van af 16 maart thuis school gehad ( Tess mocht de laatste 3 weken wel weer “gewoon” naar school)en ook marc werkt vanaf die datum al thuis.
Toch zijn we nu echt wel aan vakantie toe.
Maar het zal een andere vakantie als normaal worden, geen verre reis dit keer, maar elke week een paar dagen weg in eigen land.
Het begint ook al meteen vreemd, want de kids zijn nu niet thuis, die zijn gisteren vertrokken met opa en oma voor een weekend Drenthe.
Dus marc en ik zijn het hele weekend met zijn tweeen. Vanmorgen een beetje uitgeslapen, en een heerlijk ontbijt op bed gehad.
Daarna zijn we even op de fiets gestapt naar Hoofddorp. Onder tussen hadden we op de dijk echt het idee dat we ergens in Frankrijk aan het fietsen waren, met al de schaapjes op de weg.Even bij de primark wezen shoppen, En nog even verder wezen winkelen, een jurk voor mij gekocht en nieuwe slipper voor Marc en toen weer terug gefietst.
De zon scheen heerlijk, maar nu we thuis zijn, lijkt het wel of het helemaal betrokken is.
De zon kwam af en toe weer terug, maar ook veel bewolking.
Om een uurtje of 3 zijn we naar Jaela haar verjaardag gegaan, ze vierde het bij Nigel thuis, dus konden we heerlijk in de tuin zitten.
Het was erg gezellig!
Nu net weer thuis, 20.15 uur.
Nu lekker op de bank hangen en een serie kijken.