Shoppen en disney

Frankrijk, Précy-sur-Marne

Heerlijk uitgeslapen vanmorgen, tenminste ik was om kwart voor 8 wakker, maar door het vroege slapen van gisteren was het een goede nacht.
De rest werd allemaal wat later wakker, maar dat was ook de bedoeling.
Na het ontbijt van tosti met geitenkaas (zo kant en klaar uit de supermarkt) uit de oven, gingen we eerst even shoppen, in de outlet en het grote winkelcentrum bij Marne la Valle.
Marc is goed geslaagd, 2 paar schoenen, en ik bij GAP 2 truien een korte broek en nog een ander shirt, hier ook even heerlijk geluncht, een stokbrood en een drankje, en we kregen er ook nog een gebakje bij…
Heerlijk, die Fransen weten wel wat lekkere gebakjes zijn.
Om half 3 waren we eigenlijk pas in Disney, en we hebben toch aardig wat dingen kunnen doen. Ook dmv de kaart van Jamie, dat we met de speciale rij mochten.
We zijn in Crush coaster geweest, in Ratatoule, ik ben met Tess in de parachuutjes geweest, en Marc met Jamie in de Hollywood tower of terror, we zijn nog in theW.E.B. geweest.
Ook hebben we nog een show/film/docu gekeken over de wereld, deze was erg mooi.
Oma en we hebben vandaag afgesloten met Pirates of The Caraïben.
Om kwart voor 10 gingen we eten bij Annet’s Diner.
En nu om 0.00 uur liggen we allemaal op bed, en gaan we zo lekker slapen, voor morgen nog 1 laatste dagje Disney.