Rustig

Frankrijk, Touzac

Vanmorgen uitgeslapen tot 8.45 uur, Jamie werd rond half 10 wakker en Tess half 11 wakker.
Het was nog niet zo heel erg warm, en ook half bewolkt.
Na een lekker ontbijten, zijn Marc en Jamie gaan vissen, en ik en Tess hebben de afwas even gedaan, en daarna zijn we lekker gaan lezen.
Toen Jamie weer terug was zijn de kids lekker hun gang gegaan, en hebben Marc en ik ook heerlijk niks gedaan, beetje gelezen, en wat vlinders gekekene daarna naar het zwembad gegaan.

Vanavond hebben we paella gegeten op het terras, met een heleboel andere mensen.. was erg gezellig, wij zaten naast een stel uit Drenthe, en we hebben heel gezellig zitten kletsen tot even na 10 uur.

Er was wat regen voorspeld, dus even zorgen dat de was allemaal veilig hangt.
Tess was op de afgesproken tijd keurig bij de tent, dus hup poetsen en lekker naar bed.
Even daarna begon het te spetteren en kwam Jamie ook naar de tent. Ook die is al vast gaan liggen en is nog even aan het lezen.
Het is nu even voor twaalf, en het “regent” nu wel echt, maar we redden het nog onder het luifeltje…
Wij gaan ook zo lekker poetsen en naar bed.