Rustdagje

Oostenrijk, Peterdorf

Vandaag echt een rust dagje gehad, de temperatuur was niet geweldig, wel warm genoeg om een korte broek aan te hebben, maar soms was de wind wel ff koud.
We hebben eigenlijk echt weinig gedaan, boodschappen, en verschillende winkels ff bekeken, gewoon ff lekker chill, en toen weer ff op de camping geweest, geprobeerd om een afspraak te maken om paard te rijden, maar dat is helaas niet meer gelukt.
Wat wel gelukt is, is de auto later terug te kunnen brengen, dus we hebben besloten, dinsdag ochtend te gaan rijden, zodat we maandag nog een dagje hebben.
We hebben dan nog wel een lange dag auto, maar we gaan weer relax rijden, en vaker wat langer pauze houden.
We zijn dan wel laat thuis, maar dan pakken we de auto woensdag uit.
‘S middags nog even met de kids naar het dorp gereden, om nog even wat broodjes te halen.

Vandaag was de dag van de vakantie dat ik pannenkoeken ging bakken.
Na het eten, heb ik nog even gesport, en lekker gedouched, al met al een rustig dagje.

Ook geen foto’s van vandaag.