Nu echt relax

Frankrijk, Pontorson

Na een vreselijke nacht, ik werd om een uur of half 4 wakker met benen die in de fik leken te staan van de jeuk… ik wist niet hoe ik het had, voelde me echt heel erg beroerd maar uiteindelijk dan toch weer in slaap gevallen, werden we rond half 10 pas wakker.
Erg rustig aan gedaan, de zon scheen al lekker, zaten we om een uur of 11 aan het ontbijt.
Jamie wilde graag een eitje bakken voor ons, en dat smaakte super!

Jamie en ik hebben daarna samen de orzo salade gemaakt, zodat deze lekker de hele dag al kon staan.

We hebben verder echt super relax gedaan, lekker allemaal in de zon gezeten en wat voor ons zelf doen, tot dat het rond een uur of 3 ging betrekken.
Toen zijn we toch maar even boodschappen gaan doen bij de verre supermarkt, dit was een hele grote, en Jamie wilde graag naar vis spullen kijken, alleen deze hadden ze dus niet.
Ook de anti jeuk spullen voor de muggen bulten konden we niet vinden… helaas, want ik wordt gek van de jeuk.
Ik ben helemaal onder geplakt met anti jeuk pleisters door tess, deze helpen wel iets, maar het blijft jeuken.
Stomme rot knuten!

Uit de supermarkt vandaan heeft Jamie ons nog getrakteerd op een heel lekker ijsje en daarna zijn we even lekker het zwembad ingegaan, moet zeggen, dit was voor mijn benen wel erg lekker, alleen daardoor ben ik wel wat pleisters kwijt geraakt 🥴die van Jamie zitten trouwens nog wel allemaal goed op zijn rug.

Na het zwemmen even opdrogen en dan eten maken, de salade is natuurlijk al klaar, dus eigenlijk hoef ik alleen nog een worst op te bakken.

Na het eten gaan de kids nog even afwassen, en Marc en ik gaan een stukje het fietspad lopen naar st mont Michel, dit blijkt helemaal niet zo leuk, eigenlijk een lang end recht door zonder heel veel uitzicht.
Na 2,5 km besluiten we om te draaien, want er wordt ook regen en onweer voorspeld.
De terug weg snijden we op het einde een klein stukje af, en dan blijken we achter bij de camping bij ons plekje uit te komen.
Mijn kuit voel ik nog steeds wel, dat is wel balen, maar ja, ik blijf maar in beweging.

De kids zijn weer aan het basketballen, met hun Franse vrienden… echt heel erg leuk.
Tess is vandaag wel “ op tijd” naar bed (22.30) en Jamie is nog lekker aan het ballen.

Hopelijk vannacht een betere nacht, zonder al te veel jeuk.
We hebben ons nu ingespoten met anti mug, ik heb mijn lange broek aan, okken er over, en een vestje en dit terwijl het nog 23 graden is…