2e speeldag

Denemarken, Lemvig

Heerlijk geslapen en met een goed gevoel deze dag beginnen.
Tess haar eerste game gewonnen, en lekker ook.
Daarna wat verschillende games gekeken.
Toen zijn Marc en ik het dorp/ stad in gegaan, was wel ff leuk, niet super groot, maar denk wel gezellig. Een mooi kerkje en heel veel supermarkten.
Ook hebben we nog een leuk wandelingetje gemaakt in een soort en met van bos.
Het waaide hard, en was wel regenachtig, maar dat boeit niet zo.
Was ook wel even lekker na dat in de zaal zitten.

In de middag, had Tess weer een game, in de B-poule, daar waren ze in terecht gekomen, doordat ze in hun eerste poule 3e waren geworden.
Deze poule is een stukje makkelijker en dat was ook duidelijk te merken.
De meiden hebben goed gespeeld en gewonnen.
Daarna hebben we nog een aantal games van de andere teams gekeken, en werd het steeds later.
We sloten af met een game van de U12-1, waar Jamie mee coachte.

Toen we uit de zaal weggingen, was het al bijna half 8.
We moesten nog eten en hadden geen idee wat.
We dachten aan een pizza halen, maar zaten ook met een TooGoodToGo die we moesten ophalen tussen 8 en 9.
Uiteindelijk werd het sushi uit de supermarkt, met wat kleine afbak pizaatjes.

Nog even snel, de tas ingepakt, want morgen speelt Tess om 8 uur haar halve finale.

Om 22.00 ging het licht bij mij uit ( heb het verslag ook een dag later in de auto op weg naar huis geschreven)