Laatste vakantie dag

Nederland, Haarlem

Ik was weer vroeg wakker, nog even gelegen, maar het was zo warm dat ik rond half 8 ben gaan douchen, daarna met zijn alle opgeruimd, de auto ingepakt, even ontbeten, en hup in de auto voor een laatste paar uurtjes Disney, en dan hup naar huis.

Om even over 9 uur rijden we weg, op naar de bakker en de supermarkt, om nog wat laatste dingetjes te halen, zoals panache… dit is een soort radler, maar dan veel lekkerder!

Om even half 11 zijn we in Disney, het is dan al heel warm (31 graden), dus dit is wel een dingetje. We hebben van te voren bedacht wat we nog willen doen, en we beginnen dan ook met BuZz Lightyear, met Jamie zijn kaart, moeten we even 20 minuten wachten, dus gaan we even binnen zitten en een broodje eten, daarna nog even in de wachtrij, maar dat gaat echt super snel, na BuZz gaan we richting frontierland om te kijken of er een lekker ijsje te halen is, helaas deze zijn er niet, dus toen maar door naar studio’s om nog 1x The W.E.B te doen.
Ook hier konden we weer met Jamie zijn pas voor een korte rij gaan.
In de tussentijd nog even lekker rond gelopen en gerelaxed. We besluiten wel om na The W.E.B. De laatste spulletjes te kopen en naar huis te gaan, want het s zo warm, en we moeten nog een stukkie rijden.
We zoeken nog een speciaal knuffeltjes voor Tess maar helaas konden we deze niet vinden, misschien bij ons volgende bezoek.
Nog even in Village geurkaarsjes kopen en bij de Mc de beruchte chocolaburger halen 😉. Deze was wel lekker, maar door de drukte in de Mc was het drinken er een stuk later, en daardoor de burger koud…

Om15.45 uur rijden we weg naar huis, De warmte in de auto valt gelukkig mee, en om 17.45 houden we voor het eerst pauze, Tess wilde graag op een ijsje trakteren, maar hier hadden ze weinig keus, en het stonk, dus eigenlijk nadat we buiten iets gegeten en gedronken hadden zijn we weer doorgereden. En om 18.15 rijden we weer verder.

We zijn nog 1x gestopt voor een lekker ijsje van Tess, en toen eigenlijk zonder problemen doorgereden en om 21.45 uur waren we weer thuis.

Even de auto uitgepakt, en om een uur of 23.00 zaten we in de tuin nog even wat te drinken, en daarna was het bedjes tijd.

Wat hebben we een super mooie en heerlijk warme vakantie gehad!