Verhuisdag

Frankrijk, Pontorson

Vanmorgen toch weer op tijd op om de laatste spullen in te pakken, en de caravan op te ruimen en netjes achter te laten.
Om 9.17uur rijden we weg bij de Tesco express, de km teller staat nu op 800km.
Het is ongeveer een uurtje rijden naar de boot, we komen daar zo rond half 11 aan, rijden alleen naar de verkeerde gate, we gingen naar 87, en moesten bij 78 zijn.
Even lastig om terug te gaan, maar ook dat is gelukt.
De boot was op zich mooier als de heen weg, alleen geen zit plaatsen op het dek, dus toch maar binnen gaan zitten, even ons laatste Tesco broodje gegeten, en op het einde nog even buiten staan.
Engeland was echt super, de kids hebben genoten, en wij ook.
Het rijden is Marc ook goed bevallen, dus de kans dat we nog een keer gaan is heel groot, en dan waarschijnlijk door naar Ash en Fiona….

Om 14.30uur rijden we het vaste land van Europa weer op. Het is wel weer heel even wennen, met het rechts rijden, en dan vooral de rotondes, hahah.
Het was nog wel een heel eind rijden naar de camping, zo’n 4,5 uur.
Tussendoor nog even wat gegeten bij de Mc, want we weten niet of er iets te krijgen is op de camping, en zo ja tot hoe laat…

Om half 8 zijn we dan op de camping aan gekomen, en zo als we nu zien, ziet het er leuk uit, niet heel groot, misschien wat weinig Nederlanders, maar dat was ingecalculeerd.
We pakken de auto uit, en de tent/ caravan, het is eigenlijk een soort van iglo/Pipo wagen, met een zeil erover.
Helaas hebben we geen luifel, deze stond wel in de folder.
Geeft net even meer sfeer….

Jamie en Tess gaan de camping even verkennen, en als ze terug komen, gaat Jamie meteen zijn sportkleding aan doen om nog even te basketballen.
Als Tess en ik even later de camping over lopen, dan zien we Jamie al samen met iemand bezig, erg leuk om te zien.

Morgen lekker relaxen, alleen even boodschapjes doen en de was….

De boodschappen kunnen we misschien zelfs bijna lopend doen, want we zitten practisch in het dorp, best grappig.

Oja de st. Mont michel hebben we al zien liggen, deze is hier maar 9km vandaan.
Ziet er zo vanaf de weg al aardig indrukwekkend uit. We gaan deze dan ook zeker bezoeken.

We hebben afgelopen week in Engeland niet zo heel veel gelopen hoor, namelijk 106542 stappen en 82,83km.