Regendag

Frankrijk, Pommeuse

Nou van uitslapen is niks terecht gekomen, we hebben nieuwe buren, met 4 kinderen, en die waren om 7 uur vanmorgen al aardig wat herrie aan het maken. Ik ben tot half 9 blijven liggen, omdat het ook regende, maar toen ben ik er echt uit gegaan, om naar de wc te gaan en te gaan sporten. Tess lag nog wel te slapen, maar Jamie was al wakker.
Na het sporten zijn we met zijn alle gaan douchen, omdat we gisteren daar na de show geen tijd meer coor hadden, en we vandaag niet zoveel hoeven.
Daarna was het tijd om te ontbijten, maar qua tijd was het meer brunchen. Wel een heerlijk gebakken eitje, en daarna lekkere meloen.
Het regende steeds af en toen, dus de planning hadden we een beetje openstaan. In iedergeval even naar de super U (supermarkt) omdat ik daar vorig jaar erg lekker wasmiddel had gekocht... Nou die hebben we dus weer binnen, dus de handdoeken en het beddengoed kan weer lekker ruiken thuis.
Daarna was het droog, dus dan eerst maar kijken of we met Vaiana op de foto kunnen in de studio's.
Toen we net binnen waren zagen we Rapunzel en Flynn Rider, de rij was kort dus eerst maar daar mee op de foto.
Erg leuk, en ook Goofy kwam nog even buurten.
Inmiddels regende het wel weer, dus maar snel naar Vaiana, helaas konden we niet meer met haar op de foto, dus donderdag of vrijdag, maar zorgen dat we er vroeger zijn.
We hebben nog wel even de Stitch show gekeken, en die was wel weer leuk. Daarna nog steeds regen, dus besloten we naar Marne la Valee te gaan, om daar overdekt te kunnen shoppen.
We hebben voor Tess nieuwe schoenen ervoor Jamie een mooi trainingspak gekocht. Verder niet veel gedaan, maar toch was de tijd snel gegaan, en waren we om half 6 weer op de camping.
Tess wilde water gevecht, met de ballonnen, maar Jamie had geen zin, dus had ik Tess even meegenomen naar voren, en daar zag ze Tippy en flora , daar bleef ze even. Toen ik terug kwam, had Jamie als verrassing al zijn zwembroek aan, maar Tess was dus niet mee. Ook ik heb mijn bikini aangetrokken, dus toen Tess terug was hadden we even een gevechtje. Het was erg koud, maar we hadden wel een klein zonnetje. Daarna eten, afwassen en snel naar binnen in de tent.
Marc had alles donker gemaakt en de kachel aan, en zo hadden we een tent bioscoop.
Nu is het even over 9 en ligt Tess plat en Jamie gaat er zo achteraan. En ik denk wij niet veel later. Morgen gaan we een lange dag maken in Parijs. De weersvoorspelling is oké, dus hopelijk hebben we geluk en wordt het een leuke dag.

Het weer van vandaag: Koud, erg koud, ongeveer 15 graden, en veel regen.