Laatste hele dag

Nederland, Winterswijk Henxel

Helaas is het vandaag alweer de laatste hele dag hier in de Achterhoek.
Hoewel het niet mijn camping is, heb ik het toch wel naar mijn zin gehad, en heb ik nog geen zin om naar huis te gaan.

Na het ontbijt hebben we vast Jamie zijn tentje opgeruimd, zodat deze droog mee gaat, de tent alvast een heel stuk opgeruimd, en toen toch nog maar weer even naar Duitsland gereden om het laatste Duitse statiegeld weg te brengen, meteen ook nog even naar Obelink gereden, om te kijken of ze daar nog “goedkope” birckenstocks hebben, maar nee.

Wel heb ik een super leuk buitenkleed gevonden, dus die heb ik mij zelf vast kado gedaan voor mijn verjaardag.

Op de camping alvast de dakkoffers op de auto en de kleine gaten onder in de kofferbak vast opgevuld met spullen die we niet meer nodig hebben.
Daarna toch nog even genieten van de zon, die afgewisseld werd met veel wolken… verder weer op tijd gegeten en naar de uitreiking van de medailles gekeken.
Tess heeft toch nog haar gouden medaille verdient!

Hierna heeft Tess nog even lekker gezwommen.
Straks heeft ze nog lampionnenoptocht, dus het wordt weer niet vroeg.

Het koelt wel alweer best af, dus denk dat het vanavond nog een lange broek wordt.

Morgen hebben we besloten dat we voordat we echt naar huis gaan, eerst nog het Leemputten pad gaan lopen, een wandeling over vlonders/ loopplanken, door de Leemputten 😉.

Vanavond slapen we met zijn 4e in de tent, die alweer helemaal licht is, dus ben benieuwd hoe laat we wakker zijn.