Regen-regen-regen

Italië, San Siro stadion/ Monza autodromo/ Zwitserland foxtown

Vanmorgen bij het opstaan was er regen, het was voorspeld, maar toch je hoopt dat het niet klopt... Dan ga je plannen maken wat je gaat doen.
Gelukkig hebben we een auto, en konden we met de auto dingen doen. Het werd eerst maar naar de Liddle om wat drinken te halen en daarna door naar het SAN Siro stadion.
Even getwijfeld of we een stadiontour zouden doen, maar ja we zijn er nu toch dus wil ik ook de binnenkant zien.
De Tour konden we zelf zonder gids lopen, was leuk, maar niet spectaculair. Het was wel gaaf om dan bij het veld te komen, en te zien hoe immens groot het is, 80.000 man gaat er in het stadion.
Na dit gezien te hebben, regent het nog steeds, dus wat doen we dan... Op naar autodrome Monza, dit omdat Marc het zo graag wilde.. ;-).
Eerst verkeerd gereden, en toen na een half uur omgereden te hebben, toch gevonden. Er werd niet geracet, maar Marc vond het super gaaf.
Ik vond het leuk, maar het regende nog steeds, dus van mij hoefde het niet zo.
Toen maar weer door gereden, ik had uitgevonden dat er net over de grens met Zwitserland een outletshopping mall zou zijn.
Half uurtje rijden, nou ja dat werd vanuit Monza iets langer, maar ach we zaten droog.
Eenmaal daar aangekomen, en een aantal mooie, wolken in de bergen, foto's gemaakt te hebben zijn we gaan kijken in het winkelcentrum.
Dit was echt bizar groot. Erg veel dure merken dus het was vooral kijken, kijken niet kopen.
Toch wel iets gekocht, namelijk heel gave laarzen van Uggs.
Toen we terug gingen leek het even iets droger te worden... Weer in het hotel aangekomen, even mijn nieuwe schoenen aan gedaan, en eigenlijk gelijk weer richting Milaan centrum om te eten en nog even wat rond te kijken.
Helaas konden we in het hotel geen tramkaartjes meer kopen, dus eerst naar de Tabcceri, om kaartjes te halen...van daaruit een andere tram naar het centrum genomen, en van daaruit op zoek naar de basketball winkel... Gevonden, maar geen tenue van Olimpia Milano.
Toen weer lekker terug gewandeld door de regen en opzoek naar wat te eten.
Uit eindelijk werd het Bistrot Duomo, in de gallerijen.
We hebben heerlijk gegeten, en dat voor hetzelfde geld als gisteren.... De bon klopte totaal niet, maar goed het was in ons voordeel 😜😝.
Nog heel even rond gelopen door de regen, en toen maar weer met de tram terug naar het hotel...
Het was weer een geslaagde dag, helaas met heel veel regen, en mag ik de voorspelling geloven, morgen nog meer regen...
We hopen van niet, want er staat een wandeling van 2,5 uur op het programma.

Monza was cool, San Siro was cool, outlet was kicken groot.....eten was erg lekker en zwart rijden kan ook in Italie!