Maandag 15 Aug

België, Han sur Lesse

Ja vandaag was ik jarig, en heb me ook wel jarig gevoeld. Van,orgen meteen toen ik van de wc afkwam werd ik toegezongen door de kinderen en ook door de buren! En ook werd ik al toegezongen door de telefoon en stroomde de apjes binnen.
Marc , had zelfs kadootjes meegenomen. Een lekker bodylotion en speciale stiften die ik graag wilde hebben.
Vandaag even niet gesport, want we wilde vroeg weg. Heerlijk ontbeten met een croissant en een chocolade broodje. Toen snel in de auto op weg naar de grotten van Han.
Het was wel weer een stuk rijden,maar zeker de moeite waard, de grot hadden Marc en ik ooit al een keer gezien, en misschien daardoor niet zo heel indrukwekkend meer, maar als nog wel heel mooi. Na de grotten konden de kids even in de speeltuin spelen, en zijn we daarna in het museumpje wezen kijken, wat er allemaal gevonden is in de Lesse in de grot.
Daarna even wat gegeten en gedronken, en toen op weg naar het wildpark. Dit kon lopend of met een soort van bustreintje.
Ik had graag route lopend gedaan, maar restend dat dat 3 uur zou duren, en het was al 2 uur, dus dat werd iets te laat. Dan toch maar met het treintje. Dit was ongeveer 1,5 uur. Het was wel leuk, maar denk dat als we ooit nog eens terug gaan, dat we dan wel de lopende route nemen, dan kan je gewoon wat langer bij de dieren blijven kijken.
Weer terug in Han wilde de kinderen een souveniertje kopen, Jamie heeft een katapult gekocht en Tess een vleermuisknuffel.
Inmiddels was het kwart voor 5 en hadden we best trek, dus besloten we vrieg te gaan eten en dan in Han dat te doen.
Heerlijk gegeten, Marc en Jamie hadden een hamburger, Tess een kindermenu met kip en patat en ik een heeflinke salade met geitenkaas en spekjes.
De hamburger was erg groot, dus zou ik Jamie helpen, maar echt heel veel bleef er niet over....
Toen weer terug naar de camping, en daar aangekomen was de tent versierd door de buurtjes.
Er was bingo en de buurvrouwen gingen daar heen, dus dacht ik das misschien wel gezellig en ging ik ook mee.
De bingo stelde niet veel voor, en we besloten na 1 ronde dan ook gewoon lekker gezellig bij de tent wat gaan drinken.
De mannen zaten al bij elkaar, dus schoven wij aan.
Ook de andere buurtjes schoven aan, en het werd een super gezelige avond met heel veel lachen!
( zo als ik vroeger altijd van mijn ouders had gezien, zo'n avond)
Al met al een super leuke dag gehad.