Erg vroeg....

Verenigd Koninkrijk, Luton

En we zijn opweg naar Schiphol.
De kids hebben we gisteren al naar opa en Suus gebracht. En wij zijn lekker op tijd gaan slapen om na een redelijke nacht nu om 4.40 bij de bus te staan naar Schiphol.

6.30 uur Na een heel stuk lopen en heel even wachten zitten we in het vliegtuig!

7.45 uur: we zijn er. Na een makkelijke vlucht, een iets minder makkelijke landing... we waren bijna op de grond, toen we in 1 keer weer erg snel opstegen... dit was erg schrikken. Toen we weer hoog waren kregen we uitleg. Het was erg mistig, en er stond een vliegtuig op de baan...
Uiteindelijk dus maar goed dat we weer de lucht in konden!
Na ongeveer 10 minuten konden we toch landen.
We waren snel door de douane heen, dus toen op zoek naar de bus id de trein. Het werd de trein, eerst een shutlle bus en toen de trein, met een half uurtje waren we op St. Pancras station, en vandaar uit moesten we opzoek naar de metro... eerst nog gekeken of we op het station onze koffers konden stallen, maar dat was best prijzig, dus eerst naar het hotel, hopen dat we daar alvast onze koffers konden neerzetten.
Dus hup de metro in en gaan 😜. Snel het hotel gevonden, en we konden de koffers daar laten.
Rond half 11 zijn we gaan lopen richting buckingham palace, voor de changing of The guards. Door het Hyde Park en Green park gelopen. Dit was een leuk wandeling! We waren even na 11 uur bij Buckingham Palace, en hebben het grootste deel van de changing of the guards gezien. Een hele happening.
Daarna doorgelopen via St. James park richting picadillycircus... in het park een heerlijke chocolademelk/ koffie met brownie gedronken en gegeten.
Het is best frisjes door de mist.
Na de chocomelk verder naar picadillycircus... vroeger heel vaak geweest, maar ik herkende weinig... doorgelopen naar Leisterscare.
Het is allemaal erg veranderd, zo zit er nu een mega grote M&M’s winkel, erg leuk om even geweest te zijn. Toen besloten om naar Harrods te gaan. Dit hebben we even met de Metro gedaan.
Harrods was leuk en groot, maar erg duur en weer heel anders dan in onze gedachten. Vandaaruit weer met de metro naar Picadilly.
Dan toch ook nog maar even naar oxfordstreet, voor de Next en de Disneywinkel.
En wat bleek, als we deze weg recht doorliepen kwamen we weer bij Hydepark. Dus hup we lopen verder.
Uiteindelijk om half 5 weer bij het hotel en we konden nu wel inchecken...
Even lekker chillen... en het sinterklaas journaal kijken,na 22,1 km gelopen te hebben.

Een uurtje ff lekker gechilled, en daarna nog even wat gegeten.... keuze genoeg aan restaurants hier in de omgeving, maar we kozen voor een eenvoudig, maar toch lekker uitziend iets. Garfunkels.... heerlijk gegeten, erg snelle bediening, dus nog geen uur weggeweest.
Even lekker gedouched en ookal is het nog vroeg 19.15 uur ( in Nederland 20.15 uur) nu lekker pyjama aan en op bed hangen... wat lezen, wat ipadden of gewoon lekker vroeg slapen. Het was vroeg op vanmorgen, en morgen is het ontbijt tot 9.15 uur, dus ook dat is niet echt uitslapen.