Verhuisdag 2

Frankrijk, Pontorson

Vannacht gelukkig goed geslapen, geen last van jeuk.
Wel hoorde we af en toe regen vallen, en Marc heeft het ook horen onweren.
Dat we wakker werden hoorde ik ook alweer regen, en baalde ik enorm dat we geen luifel hebben op onze plek, dat had ik in het begin al wel tegen Marc gezegd, maar we hadden er niks mee gedaan.
Marc is naar de receptie gegaan, om te vragen of we misschien konden verhuizen naar een plekje met een luifel.

Dit kon, we verplaatsen naar een plekje dicht bij, maar aan de andere kant van het veld, helaas niet meer meteen naast de paarden, maar wel een luifel, en aangezien de voorspellingen van het weer nu niet echt 100% droog zijn, ben ik heel blij met een luifel.
We verhuizen met zijn alle alle spullen (zelfs de koelkast 🙃) en om een uur of 11 zijn we klaar en kunnen we onder de luifel en in de regen toch nog lekker buiten ontbijten.

Uiteindelijk trekt het toch nog helemaal open, en wordt het toch nog heel warm.
Ik ga even lekker in bikini liggen lezen, Tess gaat lekker happy Stones schilderen, Marc en Jamie gaan ook relaxen.
Omdat het nu toch zo mooi is en open getrokken is, besluiten we vanavond naar st Mont michel te gaan om de zonsondergang te zien.
Daarom gaan we op tijd eten.
We moeten nog wel stokbrood halen, maar de supermarkt zit niet heel ver weg, en volgens mij heb ik gisteren een kortere weg ontdekt, dus Marc en ik gaan dit uitproberen.
Dit klopte helemaal, nog geen 10 minuten lopen, en dan zijn we er al, en het is ook nog eens een aardig grote super.

We gaan om half 5 lekker wat bbq en daardoor kunnen we rond half 7 vertrekken naar St Mont Michel.
We gaan de heen weg lopend, dit viel ons een beetje tegen, hadden verwacht dat we veel meer “over “ water zouden lopen, maar dat was dus niet het geval.
We eten boven wel een heerlijke koek, een streek gerecht.
Het is wel een super mooi bouwwerk, en heeft veel leuke smalle straatjes.
We hebben nog lang niet alles gezien, omdat we ook een beetje op zoek waren naar een goed plek voor de zonsondergang.

We hadden een plek gevonden, maar bedachten dat we op het strand misschien beter zouden kunnen zien.
Dus snel weer naar beneden, en om het eiland heen. Natuurlijk hadden wij weer de pech dat de zon achter de wolken verdween, maar we bleven nog even zitten, uit eindelijk werden we toch nog beloond, met en mooie zonsondergang.

We gaan hier zeker nog een dagje heen, om de abdij te bekijken, en de rest van het dorp.

Om 22.00 zijn we weer terug op de camping, en dan spelen we nog een spelletje, tenminste ik doen nog even niet mee, omdat ik deze Pindat aan het schrijven ben.