De rigtis kloof

Griekenland, Stalida

Zo de wekker stond op 7 uur, best vroeg in de vakantie. De kids hadden ook wel moeite om hun bed uit te komen. Maar nu om 8.10 zitten we in de auto en zijn we op weg

9.51 uur
We zijn er. Na een erg mooie rit en een klein tussenstopje vlak voor de finish ( Tess werd helemaal niet lekker en moest spugen).

Ben heel benieuwd!

11.20 uur
We hebben nu 2,5 km gelopen en nog geen waterval gezien... waarschijnlijk is hij opgedroogd.
Het is wel een super gave route met klimmen en klauteren.
We eten meteen ff een broodje en dan gaan we zo weer verder lopen... wie weet wat we nog gaan zien.

Ook hebben we een plaspauze gehouden... en ik kan dat nooit, in de bosjes, maar het is gelukt!😜

En wat gebeurt er tijdens het eten? Jamie zijn kies gaat er uit... ergens in The middel of Kreta. Haha

12.30 uur
We zijn bij de waterval aangekomen!
Nu is het even denken wat we gaan doen, gaan we door naar het strand of gaan we de hele weg weer terug... dat is pittig... dus besluiten we om naar het strand door te gaan, en hopen dat daar een mogelijk van een busje of taxi is die ons terug kan brengen naar het start punt.
Dus nu maar door naar het strand.

13.00 uur
Watermeloen pauze.. wat een gave wandeling is dit zeg, klauteren over rotsen, springen over slootjes en dwars door de natuur. Op naar het strand!

13.30 uur
We zijn op het strand!!!!!
En wat voor gaaf strand, super mooi, alleen geen taxi of busje of levend iets te bekennen.
Nu maar verder lopen naar de kantina... hopenlijk is dat open en is daar een mogelijkheid om terug te gaan. ☺️

14.20 uur
Aangekomen bij een taverna... en gelukkig wil iemand ons terug brengen!!!
Wel ook weer een super mooi uitzicht!
Maar nu eerst wat drinken!

15.20 uur
We zijn weer bij de auto! Wat een ervaring, leek wel Peking expres... haha Marc in de achterbak van een pick up, en Tess, Jamie en ik voorin bij een oud Grieks mannetje! Zo geweldig, en zo blij dat we niet hoefde te lopen!
Heel blij dat we dit gedaan hebben!

15.45 uur
Even gestopt, om het super mooie uitzicht te genieten!

17.00uur
We zijn weer thuis... nu lekker zwemmen!
Gezwommen tot het zwembad dicht ging. Daarna lekker op het gemakje wezen douchen enz, en toen gaan eten. De kids mochten kiezen waar we zouden gaan eten. Eerst de hele straat doorgelopen en uiteindelijk kozen ze voor Dyonomeas.
Jamie had weer mousaka, hij vond het erg lekker!
Uiteindelijk toch weer laat voor de kids, maar morgen hebben we weer een rust dag dus lekker uitslapen als eerst.