Een vluggertje Disney

Nederland, Naarden

Op woensdagmiddag vertrokken voor een vluggertje Disney.
Dit omdat ik ipv vrijdag, zaterdag moet werken, en we dan 2 dagen vrij zijn…

Na Jamie zijn examen vertrokken, wel heel veel files (hemelvaartweekend), maar met eten in de auto konden we lekker door rijden.
Uiteindelijk om +/-23.00 uur bij onze airbnb. Deze was redelijk. Op zich een erg leuk hokje, alleen de vloer was een beetje eng.

Steeds het idee dat we er door heen zakte.
De bedden waren wel heel lekker, dus donderdag waren we na een lekkere nacht, fit op weg naar Disney.
Eerst nog even boodschappen doen dachten we…
Helaas bijna alles was dicht door Hemelvaartsdag. Toch een Aldi gevonden, dus daar even boodschappen doen en toen echt naar Disney.

We hadden een drukke dag in het park verwacht, maar dit viel heel erg mee.
Tess en ik wilde graag in Crush coaster, en met de singel Fides, was het maar 20 minuten. Echt heel fijn.
En eigenlijk is de hele dag zo gegaan, het langste wat we gewacht hebben 60 minuten voor The Web…
We hebben alle achtbanen gedaan.
Niet alles met zijn 4e, maar wel alles wat iedereen wilde.
Zelf 3x achter elkaar in de hyper space…
Eerst wilde tess niet, maar na de eerste keer was ze verkocht.
Toen nog een keer extra in BuZz, want iedereen was naar de show aan het kijken, dus ook daar konden we zo door lopen.
Het was een top dag!

Wel laat weer in de airbnb, maar we konden vrijdag lekker een beetje uitslapen, hoefde pas om 11 uur uit het huisje te zijn.

We hadden het plan om via Reims naar huis te gaan (dit had de airbnb houder ons aangeraden).
Helaas kwamen we op de parkeerplaats bij de hyper U (waar we even lekker boodschappen gedaan hadden) er achter dat we een speciaal vignet nodig hadden.
Dus dat werd het niet.
We zijn maar weer gaan rijden en in Nederland nog even langs de outlet in Roosendaal geweest.
Was even een leuke onderbreking.

Om een uur of 21 waren we thuis, snel naar bed, want morgen om 7.45 weer werken.

Heerlijk even zo’n heel snelle “ vakantie”