1 dag Disney

Frankrijk, Précy-sur-Marne

Na een redelijk turbulente nacht, vanmorgen om 7.30 uur opgestaan.
De nacht begon op tijd, om 11 uur lagen we plat, maar om een uur of 2 kwamen er nog mensen thuis, toen om een uur of 4 ging de wasmachine aan, terwijl wij dachten dat deze om een uur of 7 aan zou gaan, en toen om 6 uur stonden de mensen die boven ons zitten alweer op….
Maar goed bij het opstaan, meteen aan de slag, met de was ophangen en ontbijten enz.
Om kwart over 9 reden we hier weg op weg naar Disney, even wat tanken onderweg, en boodschapjes gedaan bij de lidle..
Bij de lidle meteen de broodjes gesmeerd en belegd, zodat die mee konden het park in.
Om half 11 liepen we het park in, en we begonnen bij studio’s.
We zouden daar niet zolang blijven……
De eerste strakke die we gedaan hebben was het nieuwe W.E.B. Dit is en Spider-Man shooter, echt super gaaf. Wel was de wachttijd 80 tot 90 minuten, maar dat hadden we ervoor over.
Het was echt super gaaf.
Daarna meteen maar de nieuwe Marvel achtbaan, die ipv de rock and roller coaster is gekomen, deze was niet heel druk, dus hup de rij in. Helaas toen we er bijna waren was hij kapot en moesten we eruit.

Dat we eruit liepen was er een show bezig van Spider-Man en Stark, Black-panter en nog iemand.(black window)
Wij hebben een stukje gekeken, maar gingen toen door naar de toon studio, om met Jessie op de foto te gaan, we moesten nog wel even wachten, maar goed dat doen we hier toch de hele dag 😉🤪.
Hierna even de nieuwe cars-tours gedaan, dit was leuk, maar niet super, eigenlijk veel te kort.
En hup daarna naar de animagique hal, want we wilde op de foto met Olaf.
Ook hier moesten we lang wachten, maar het was leuk.

Na deze foto sessie, wilde we eigenlijk met zijn 4e in Hollywood tower of terror, maar uiteindelijk wilde tess niet, dus beleven Marc en Tess achter en ging ik alleen met Jamie.
Wat was deze weer spannend, en wat hebben we gegild, maar leuk was het wel.

Als ik het goed onthouden heb zijn we hierna nog een keer naar de nieuwe rock and roller coaster gegaan, en deze keer was hij niet stuk.
Ook dit was weer leuk!

Inmiddels was het een uur of vijf en zijn we eindelijk verkast naar het andere park, want er was om half 6 een parade.
Deze hebben we gekeken, en daarna snel naar BuZz gegaan, want deze was maar 20 minuten wachten.
Helaas dat we daar aankwamen, was het inmiddels 45 minuten, maar ach we waren er toch.
Dat we hier uit kwamen, was big Thunder Mountain, maar 30 minuten wachten, dus deze ook maar even meegepakt.
Ondertussen belde Daan ons, dus die maar even terug gebeld, en toen werd het echt etenstijd.. het was al bijna 8 uur.
Vanavond werd het de 5Guys, een heerlijke hamburger!

Na het eten ben ik naar de auto gelopen, om jasjes te pakken, want het kon best een beetje fris worden, en Marc, Jamie en Tess gingen in Autopia.. ik was eerder bij het plein, om ons te settelen voor de avondshow, dus ging ik een plekje zoeken.
Al snel een plekje gevonden wat de andere ook makkelijk konden vinden.

We konden eigenlijk vanaf daar alles goed zien, zolang iedereen maar zou blijven zitten, en dat gebeurde zowaar ook, zo relaxed!
Na de show in de grote menigte mee naar de uitgang en de auto, en toen terug naar de Airbnb.
Tess was kapot, dus die sliep al in de auto, en terug in het huisje is die ook heel snel gaan slapen.
Ik moest nog even de was opvouwen en de nieuwe was ophangen.

Nu ben ik dit aan het typen, en wil ik eigenlijk toch ook wel slapen, want morgen wil Tess om half 9 in het park zijn om met Stitch op de foto te gaan.