De allerlaatste dag

Griekenland, Stalida

De wekker op half 8. En nu klaar met inpakken.. natuurlijk veel te vroeg. Nu nog heel even genieten van de warmte en het fijne gevoel en dan op naar het vliegtuig...

10.00 uur
We zijn op het vliegveld!

12.21 uur
We zijn in de lucht!!!
Eigenlijk hing alles heel voorspoedig, nergens echt super lang hoeven wachten of iets. Zelfs geen tijd gehad voor een spelletje yahtzee...

14.40 uur

We zijn weer op Nederlandse grond!

Na best lang wachten op de koffers, kunnen we om half 4 richting de bus, en jahoor het regent hier... de bus was niet echt fijn, hadden veel kracht nodig om de koffers tegen te houden, maar we zijn er gekomen.
In het winkelcentrum trokken we veel bekijks met onze koffers 😜.
Thuis snel alles uitgepakt, met behulp ban vooral Jamie en een beetje van Tess.
Snel de eerste was in de machine, en om 6 uur was alles eigenlijk al helemaal opgeruimd.
Ff lekker gedouchd en de kids hun haren een maskertje gegeven, dat leek wel touw.
En daarna lekker eten!

En toen was de vakantie echt over.
Nogmaals, we hebben een top vakantie gehad!

Heel goede reis terug gewenst! 💏