Dagje thuis/ strand

Nederland, Haarlem

Het leek me lekker om vanmorgen vroeg een lekker stuk te lopen, maar ik werd om half 9 wakker, dus het was niet heel vroeg dat we (Marc en ik, Tess had geen zin, en Jamie ging trainen) een stuk langs het jaagpad gingen wandelen.
Het was al heel warm, maar nog net te doen.
Via het jaagpad door naar de molenplas en via de jumbo weer naar huis, dit was iets meer dan 6km, maar wel erg lekker.
Thuis gekomen, een erg lekker smoothie gemaakt van aardbei, mango, appel, avocado, sinaasappelsap en gecrushed ijs.
Erg lekker en gezond.

Helaas moesten we de rest van de dag ook nog wel wat doen, waaronder iets ophalen in de stad, boodschappen en de was strijken....

Tess was inmiddels met Yada in het zwembad aan het spelen, en Jasper kwam ook nog langs.

Het strijken was een erg warm klusje, maar het was nu al zoveel dat, als ik het zou laten liggen, tot het wat koeler was, het alleen nog maar meer en erger werd.
Dus ben blij dat ik het gedaan had.

Even en uurtje in de tuin gezeten, maar het was erg warm.
Ik had tussendoor al een lekkere salade gemaakt, en die namen we mee naar het strand. We gingen hier zo’n beetje rond 6 uur fietsen, toen we op het strand kwamen vond ik het in eerste instantie koud, maar het was nog zo’n 28 graden,
Later kwam de zo’n nog terug en werd het weer lekker.
We zijn op het strand gebleven tot na de zonsondergang... Jamie was lekker aan het detecten, en Tess was met Suus aan het spelen.
Nog even een theetje gedaan bij opa en Suus, en even na 22.00 weer naar huis.
Hier was het toch nog een stuk heter.

Kids meteen lekker naar bed, en wij nog even lekker chillen.

Morgen onze laatste vakantie dag....
Ik hoop lekker in de tuin, met de zon en het zwembad.