3e dag Beekse Bergen

Nederland, Hilvarenbeek

Vannacht wakker geweest omdat ik moest plassen, maar had echt geen zin om eruit te gaan. Daardoor was het voor ik vanmorgen half 8 dat ik echt er uit moest om te gaan plassen.
Toen ik terug kwam, lag alles en iedereen nog te slapen, dus ben ik maar even een spelletje op mijnstad gaan doen, maar om een uur of kwart over 8 ben ik me gaan aankleden en ben ik even lekker ruim een half uur een Total body workout wezen doen.
Daarna samen met Tess douchen.
Eenmaal terug van het douchen scheen de zon lekker en hebben we heerlijk in de zon ontbeten.
Helaas kwamen wel weer wolken aan, dus toen we naar het park gingen, toch maar een vestje mee.

We hadden eigenlijk besloten om vandaag met de struisvogelexpress naar het park te gaan zodat we geen slagboom door hoefde, maar vlak voordat wij klaar waren, reed hij net weg, en een half uur wachten hadden we geen zin in, dus toch maar in de auto, en het treintje achterna.
Deze bleek door te rijden naar parkeerplaats 13, en vanaf daar was het heel goed te lopen naar de ingang, dus toch geen slagboom 😉.

In het park was het heerlijk, en wat hebben de beesten daar veel ruimte, eigenlijk geen hokken, maar allemaal grote verblijven.
Met uitzicht op de chimpansee een broodje gegeten, en vanaf toen eigenlijk mijn vestje uitgehad.
Om een uur of 3 waren we het park door, en zijn we weer terug, zonder slagboom, naar de camping gereden.
Daar heerlijk “geborreld” zo als Tess het graag wilde.
De zon deed goed zijn best, en dat ik na ruim een uur de pannenkoeken ging bakken voelde ik de zon ook goed in mijn gezicht.

Heerlijk!

Na het eten zijn we nog even met zijn 4e gaan metaal detecten... helaas niet veel soeps gevonden, heel veel bierdopjes, maar het was wel leuk,.

Bij de blokhut nog even een spelletje gedaan, en toen was het voor Tess slaaptijd. Jamie is nog even aan het lezen, en wij kruipen ook vast in bed, en kijken dan op de iPad nog even een serie.

Morgen hebben we besloten om naar het Boerenbond museum te gaan, een soort openlucht museum. Ben heel benieuwd.